Jump to content

Neovlašteno zatvaranje i otvaranje plina u stambenoj zgradi


Damaiondie

Preporučene objave

Poštovani,
Ljubazno molim da me uputite postoji li osnova za tužbu (i na temelju kojih prava / zakona) i da li je išta od navedenog niže razlog za pokretanje bilo kakvog službenog postupka protiv počinitelja.

U stambenoj zgradi u Zagrebu koja u nedavnim potresima nije pretrpila vidljivu štetu i bez ikakve osnove jedna osoba zatvorila je glavni plinski ventil i time cijelom ulazu prekinula opskrbu energentom. Temperature su zatim pale na drastični minus (noćas je bilo -6C), padao je i snijeg, a mi smo već 12 dana bez grijanja i tople vode.

U međuvremenu je lijepila obavijesti da je plin zatvoren i da će "doći iz plinare". Susjede je obavještavala da će doći dimnjačar tad i tad, da bi ih nazvala jedno jutro i rekla da dimnjačar ipak nije potreban, ali da je bila Plinara i pustila plin. Rekla je i da je dan prije bio statičar i da je sve uredu. Naravno da nam nitko nije pozvonio ni pokucao, ni dimnjačar ni Plinara ni statičar, a kako se dotična već ranije pokazala kao lažljivica, sve smo provjerili i:

Naša zgrada nije prijavljena u sustav prijave štete - vidjeli smo na aplikaciji statičara da prijava ne postoji, a samim time nije ni pregledana.
Zgrada nije dobila naljepnicu - ni zelenu, ni žutu ni crvenu - koju bi, prema tvrdnjama statičara, dobila da je pregledana.
Od GPZ smo dobili crno na bijelo da nikakav podatak o puštanju plina u našu zgradu nemaju.

Iako je plin sad pušten, od strane nepoznatog počinitelja, mi i dalje nemamo grijanje ni toplu vodu i nećemo ih ni imati dok ne prođe ovaj kaos i dok ne bude sigurno da serviseri idu po kućama. Novi novcati nezamjenjivi plinski bojler izbacuje grešku i ne želimo sami petljati po njemu. Do prolaska pandemije bit ćemo bez grijanja i tople vode!

Što nam je činiti? Kome se još možemo obratiti da se počinitelja sankcionira i nadoknadi nam se pretrpljena šteta? Smrzavamo se, peremo ruke u ledenoj vodi, ne možemo vršiti osnovnu higijenu zbog pojedinca.

Osoba koja je uzrokovala sve naše nedaće uvid u video nadzor zgrade dozvolila je samo sebi i svojim pristašama pa će vjerojatno taj dan kad je "bio statičar" i "došla plinara" obrisati. Kako doći do snimki i dokazati tko je to napravio?
Da li je GPZ na temelju naše prijave dužan istražiti tko je petljao po nemjerenom dijelu instalacija?

Najljepše zahvaljujem!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 1 sat , Damaiondie je napisao:

Kako doći do snimki i dokazati tko je to napravio?
Da li je GPZ na temelju naše prijave dužan istražiti tko je petljao po nemjerenom dijelu instalacija?

Morali bi imati Pravilnik o nacinu pristupa snimkama s video-nadzora, a koji je dostupan svim stanarima. U svakom slucaju mozete zamoliti referenta upravitelja zgrade da izuzme snimke od 22.03. do 02.04.

 

prije 2 sati , Damaiondie je napisao:

Naša zgrada nije prijavljena u sustav prijave štete - vidjeli smo na aplikaciji statičara da prijava ne postoji, a samim time nije ni pregledana.

Zgradu je mogao prijaviti i jos uvijek moze bilo tko od stanara, ne mora to nuzno biti predstavnica stanara. Bez obzira na prve naljepnice, zovite upravitelja zgrade jer su oni duzni koordinirati sa sluzbama i trazite ih da vam se posalje staticar i vjestak koji ce procijeniti ostecenja te sukladno tomu postaviti naljepnicu ukoliko ima potrebe za time.

 

prije 2 sati , Damaiondie je napisao:

Iako je plin sad pušten, od strane nepoznatog počinitelja, mi i dalje nemamo grijanje ni toplu vodu i nećemo ih ni imati dok ne prođe ovaj kaos i dok ne bude sigurno da serviseri idu po kućama. Novi novcati nezamjenjivi plinski bojler izbacuje grešku i ne želimo sami petljati po njemu. Do prolaska pandemije bit ćemo bez grijanja i tople vode!

Hitno zovite plinaru i pojasnite o cemu se radi. Ne morate cekati kraj pandemije jer hitna sluzba plinare svakako radi i svi su na terenu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 16 sati , Damaiondie je napisao:

Novi novcati nezamjenjivi plinski bojler izbacuje grešku i ne želimo sami petljati po njemu.

Neke stvari smijete i mozete napraviti sami, kao sto je npr. resetiranje i ponovno pokretanje bojlera u slucaju neke greske koja je otklonjena. Nedostatak plina je takoder greska, bojler se ugasio i ne zna se sam upaliti.

Buduci da iz opisa nije jasno da li uopce ne zelite petljati nista oko bojlera ili ste probali osnovne stvari napraviti, preporucam da procitate uputstva, obicno su greske i njihovo uklanjanje od strane korisnika opisani na zadnjoj strani. Osim toga, sigurno mozete i telefonski kontaktirati servisera koji Vam moze dati upute kako nesto napraviti, ako mozete sami ili ce doci oni otkloniti kvar.

Na kraju, bolje da serviser dode (pretpostavljam da rade kad se radi o hitnim popravcima) i da "riskirate" zarazu virusom preko njega, nego da perete ruke u hladnoj vodi, jer je mogucnost zaraze pranjem ruku u hladnoj umjesto toploj vodi (da ne pricam da i sve ostale higijenske potrebe radite u hladnoj vodi) veca od dolaska servisera. Drzite razmak, stavite masku i rukavice, poslije operite sve gdje je hodao i sve sto je dirao i ne bi trebalo biti problema.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 16 sati , MsBourne je napisao:

Morali bi imati Pravilnik o nacinu pristupa snimkama s video-nadzora, a koji je dostupan svim stanarima. U svakom slucaju mozete zamoliti referenta upravitelja zgrade da izuzme snimke od 22.03. do 02.04.

 

Poštovani,
Ne postoji nikakav pravilnik, video nadzor je uvela ta ista osoba te sama odlučila tko će imati pristup. Da sad ne opisujem zbog čega, od referenta nećemo sigurno dobiti ništa, već će odmah nju obavijestiti da želimo snimku - što će rezultirati trenutnim brisanjem. Upravitelj nije tijelo koje ima ovlasti doći do ikakvih snimki u privatnim prostorima suvlasnika.

 

prije 16 sati , MsBourne je napisao:

Zgradu je mogao prijaviti i jos uvijek moze bilo tko od stanara, ne mora to nuzno biti predstavnica stanara. Bez obzira na prve naljepnice, zovite upravitelja zgrade jer su oni duzni koordinirati sa sluzbama i trazite ih da vam se posalje staticar i vjestak koji ce procijeniti ostecenja te sukladno tomu postaviti naljepnicu ukoliko ima potrebe za time.

Činjenica je da ona govori ljudima da je statičar bio i pregledao zgradu, a zgrada nije ni prijavljena, a nije pretrpila nikakvu vidljivu štetu te je nepotrebno stvarati troškove i oduzimati vrijeme ljudima koji pregleda obavljaju volonterski. Upravitelj će, kao i gore, odmah obavijestiti dotičnu o našim bojaznima i od toga neće biti ništa.

prije 16 sati , MsBourne je napisao:

Hitno zovite plinaru i pojasnite o cemu se radi. Ne morate cekati kraj pandemije jer hitna sluzba plinare svakako radi i svi su na terenu.

GPZ zna o čemu se radi, odgovorili su nam što je potrebno da bi pustili plin. Ništa od toga nije ostvarivo dok je pola stanova prazno i dok imamo osobu u samoizolaciji te su nam napisali da plin neće pustiti dok ne uđu u svaki stan - dakle do kraja epidemije.
Kad smo im javili da ona zove susjede i govori im da je bio statičar i da je plinara pustila plin - pismeno nam javili da oni u našoj zgradi nisu bili i da nisu pustili plin.
 

prije 2 sati , miroslav6 je napisao:

Neke stvari smijete i mozete napraviti sami,

Pokušali smo, ali reset ne funkcionira. Svjesni smo da možemo pokušati naći servisera, ali s obzirom na to da iskreno kažemo da je u zgradi osoba u samoizolaciji, nitko ne želi doći. Mi ne želimo lagati, a ova je ionako objesila obavijest na oglasnu ploču o postojanju osobe u samoizolaciji. Ne piše o kome se radi pa serviseri mogu misliti da smo mi u pitanju.

 

Hvala puno na savjetima. Želimo se s njom zbog ovog i svega što nam je do sad napravila (provala, krađa, ometanje posjeda, klevete, vrijeđanje...) obračunati sudskim putem. 

Stoga Vas molim, bez uplitanja Upravitelja (koji ionako nema nikakve ovlasti), savjet tj. odgovor:
1. Koje zakone/pravilnike je prekršila prvo zatvaranjem, a onda i otvaranjem plina?
2. Da li postoji osnova za tužbu i na temelju čega?
3. Postoji li osnova za kaznenu prijavu?
4. Koja naša prava je prekršila i za što sve ju možemo tužiti (grijanje, topla voda, nemogućnost kuhanja dok je plin bio zatvoren, nemogućnost vršenja higijene, troškovi za servisera, moguća oštećenja novog bojlera...)?

Puno Vam hvala!
 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 1 sat , Damaiondie je napisao:

1. Koje zakone/pravilnike je prekršila prvo zatvaranjem, a onda i otvaranjem plina?

Iz Gradske plinare kazu da za ovakve situacije hitno pozovete 016302382  i oni ce rijesiti problem neovlastenog pustanja plina.

prije 1 sat , Damaiondie je napisao:

2. Da li postoji osnova za tužbu i na temelju čega?

Vi ocito imate vise osnova za tuzbu ali bi trebalo provesti "istragu" utvrditi sve cinjenice koje ste iznijeli i pripremiti tuzbu koja bi bila pravno osnovana.

prije 1 sat , Damaiondie je napisao:

3. Postoji li osnova za kaznenu prijavu?

To ce u ovom slucaju plinara odraditi a vi mozete prijaviti na MUP radi ugrozavanja sigurnosti stanara.

 

prije 1 sat , Damaiondie je napisao:

4. Koja naša prava je prekršila i za što sve ju možemo tužiti (grijanje, topla voda, nemogućnost kuhanja dok je plin bio zatvoren, nemogućnost vršenja higijene, troškovi za servisera, moguća oštećenja novog bojlera...)?

Za pocetak krsi se medjuvlasnicki ugovor, potom zlouporaba povjerenja i ovlasti koje poizlaze iz odluke o imenovanju predstavnika stanara jer radi na stetu suvlasnika, potom krsi vasu sigurnost, kamere ocito imate nepropisno postavljene jer dokumentaciju i nacin uporabe morate imati propisanu u suprotnom prijavu radite na Agenciju za zastitu podataka.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija