Senada82 objavljeno: 27. travanj 2020. Dijeli objavljeno: 27. travanj 2020. Molila bih savjet! Uplatila sam 6000kn za putovanje no agencija mi nudi voucher u iznosu od 3000kn. Sto napraviti da mi vrate puni iznos? Na sto se moram pozvati? Pozvala sam se na pravo na raskid ugovora u uvjetima posebnih okolnosti uzrokovanih epidemijom bolesti COVID-19 navedeno u Zakonu o izmjenama i dopunama Zakona o pružanju usluga u turizmu, članak 38a, (2) Ako se putnik odluči za povrat sredstava, organizator mora izvršiti povrat uplaćenih sredstava u roku od 14 dana po isteku 180 dana od prestanka posebnih okolnosti (Narodne novine 42/2020, 07. travnja 2020.) no oni to ignoriraju. Thx 🙏 G-man 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Iustitia_ZD odgovoreno: 28. travanj 2020. Dijeli odgovoreno: 28. travanj 2020. Mogu oni nuditi voucher, a Vi isti naravno ne trebate prihvatiti. Vama ove izmjene i dopune zakona omogućuju da se odlučite za povrat sredstava. U svakom slučaju, a kao što ste i sami naveli organizator Vam je dužan izvršiti povrat od 14 dana po isteku 180 dana od prestanka posebnih okolnosti. I sami ste svjesni da posebne okolnosti još uvijek traju i nije poznato do kada će trajati. Naravno da je 6000 kuna za Vas jako velik iznos, ali kako sada stvari stoje morat ćete čekati prestanak pandemije i tek onda kreće rok od 194 dana (180+14) da Vam se izvrši povrat novca. Do tada svakako nemojte prihvaćati nikakve vouchere, a pogotovo dvostruko manji u odnosu na uplaćenu cijenu aranžmana... BRKICA00 i G-man 1 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Senada82 odgovoreno: 28. travanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 28. travanj 2020. Hvala na odgovoru! Nije problem cekati novac. Bitno da ga posteno kad tad dobijem natrag Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Iustitia_ZD odgovoreno: 28. travanj 2020. Dijeli odgovoreno: 28. travanj 2020. Osigurajte se i svakako svoj zahtjev pošaljite pismeno, poštom preporučeno s povratnicom, te se pozovite na citirane odredbe Zakona. G-man 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mapmap odgovoreno: 2. svibanj 2020. Dijeli odgovoreno: 2. svibanj 2020. Ako agencija bankrotira - sto nije nemoguce s obzirom na situaciju - novac necete dobiti nikada. Naime, moja frendica bila je uplatila put u Rim prije nego ce Kompas (mislim da je bio Kompas) otici u stecaj. Nikada nije dobila ni kune povrata. Sry sto se ubacujem, nisam pravnik, samo pokusavam pomoci. Pa ako mozete sto prije nesto izvuci, to bolje!!! G-man 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
BRKICA00 odgovoreno: 2. svibanj 2020. Dijeli odgovoreno: 2. svibanj 2020. prije 2 sati , mapmap je napisao: Pa ako mozete sto prije nesto izvuci, to bolje!!! Agencije inače imaju ugovoreno osiguranje od otkaza puta tako nije nemoguće da se neće naplatit. Samo treba vidjeti s njima jesu li sklopili policu Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Senada82 odgovoreno: 2. svibanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 2. svibanj 2020. Osiguranje imamo no ne pokriva epidemiju. Dogovorili smo da probamo promijenit termin, a opcija je i kolektivna tuzba. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Tamara▪︎ odgovoreno: 7. svibanj 2020. Dijeli odgovoreno: 7. svibanj 2020. Poštovani Imamo problem sa turističkom agencijom. Dijete nam je trebalo na put u Češku, ali s obzirom na situaciju sve je odgođeno. Akontaciju od 200 kn smo uplatili, a ostali iznos od 1000 kn dogovoren je u 4 rate od po 250 kn po rati. Akontaciju nisu vratili, nego kao vaučer od 200 kn. Sad uredno već 2 mj. uzimaju ratu od 250 kn i ne javljaju se na mail. Što učiniti? Kako se zaštititi? Napokon su se javili i sad nam tvrde da je došlo do pogreške da vaučer ne glasi na 200 kn nego na 1200 kn. Sad će nam uzeti cijeli iznos, a ne samo 200 kn. Vade se na to da ne mogu stornirati rate jer bi imali problema sa poreznom. Jednostavno su samovoljno promijenili vaučer sa 200 na 1200 kn. To se dogodilo danas, a ugovor smo raskinuli 17. 4., a ugovor smo potpisali 3.3. kad smo i uplatili tu akontaciju od 200 kn. Što poduzeti u vezi toga? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Iustitia_ZD odgovoreno: 7. svibanj 2020. Dijeli odgovoreno: 7. svibanj 2020. pogledajte ovu temu Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
D&S odgovoreno: 15. svibanj 2020. Dijeli odgovoreno: 15. svibanj 2020. , Mila222 je napisao: Osiguranje imamo no ne pokriva epidemiju. Dogovorili smo da probamo promijenit termin, a opcija je i kolektivna tuzba. Imamo jako sličnu situaciju, s tim da smo mi otkazali putovanje 20-ak dana prije nego je uopce donesen zakon, a agencija nam se uopce nije htjela javiti, nego dan nakon donesenog zakona, kratko je poslala mail da je put otkazan i mozemo dobiti vaucer, sto uopce nema smisla, jer se danom raskida smatra dan pisanog zahtjeva za raskid, te takoder obracun povrata sredstava. To znaci da kada sam raskidala ugovor ne radi covid-19, nego radi prekida ugovora o radu, uopce nije vazio taj zakon jer nije postojao. Rado cemo se pridruziti u kolektivnoj tuzbi. Moguce da se radi i o istoj agenciji. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.