Prachachat objavljeno: 3. rujan 2020. Dijeli objavljeno: 3. rujan 2020. Postovanje, Molio bih vas za savjet sto napraviti u mojoj situaciji s autom. Kvar koji je mehanicar popravio opet se dogodio nakon 2 dana. Ne uvazava reklamaciju, niti zeli vratiti novac, jer tvrdi da je problem veci, za koji on nije mogao znati unaprijed. Evo i vise detalja: Prosli tjedan odveo sam auto mehanicaru. Rekao je da treba zamjeniti remenicu u kompresoru, ali da je kompresor ok. Popravio je to i to me kostalo 1500 kn. Uredno sam dobio i racun. Nakon 2 dana kvar se opet pojavio. Kad sam dosao reklamirati, rekao je da ocito nije samo remenica bila problem, neg kompresor i da bih trebao novi. Ne zeli mi vratiti novac, vec mi nudi novu remenicu da mi da. Cijena remenice je 890 kuna. Na upit sto da ja s njom radim kaze da ju mogu prodati preko njuskala i da mi on nikako druacije ne moze prodati. Po meni to nema niakvog smisla. On je meanicar, a ne ja. To sto je on krivo procjenio kvar nije moja greska, vec njegova. I ako prodam taj dio, sigurno necu originalnu cijenu dobiti. Posteno sam platio, a problem nije rijesen. Sto napraviti sada? Ima li smisla da idem to policiji prijaviti? Inspekciji? Uzeti taj dio ili ne? 1500 kn bacenih u vjetar... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Iustitia_ZD odgovoreno: 3. rujan 2020. Dijeli odgovoreno: 3. rujan 2020. jeste li potpisali radni nalog? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 7. rujan 2020. Dijeli odgovoreno: 7. rujan 2020. Kupili ste i ugradili novu remenicu umjesto polovne, to je cijena koju ste platili. Sad biste ponovno ugradili staru polovnu remenicu? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.