nelomitemibagrenje objavljeno: 8. rujan 2020. Dijeli objavljeno: 8. rujan 2020. Htjela bih vas zamoliti za savjet u vezi slijedeceg problema; Pri zadnjem zahvatu na grobnom mjestu (nisa) cija sam ja korisnica, kamena ploca je ostecena (okrhana je pri rubu). Zahvat je obavilo komunalno drustvo ciji je vlasnik grad. Kad sam vidjela stetu, slikala sam plocu, i 15 dana kasnije mailom poslala reklamaciju, u kojoj sam se uz to kao primarni problem pozalila i na neuredne i packave pecate koji plocu drze na nisi. Zatrazila sam sanaciju ploce i predlozila nacin na koji se to moze uciniti. Buduci da nisam dobila nikakvu potvrdu da su zaprimili reklamaciju, nakon par dana nazvala sam ih da provjerim. Odmah su me preusmjerili na broj njihove klesarije. Tamo mi je (pretpostavljam rukovoditelj) rekao da je po njemu posao odraden korektno, spominjuci pritom kako je tamo zahtjevno raditi jer su zidovi u losem stanju (kasnije sam proucavajuci zakone i pravilnike po kojima posluju procitala da su za zidove oko nise odgovorni korisnici, tj.-ja) Ostecenje ploce nije ni spominjao dok ja nisam istakla da je to glavni problem, a odgovorio mi je da je ploca zasigurno vec ranije bila ostecena, ali su stari pecati skrivali ostecenje. Nakon razgovora sjetim se da sam, prije odlaska da narucim taj posao (da si skratim objasnjavanje koju vrstu slova i gdje dodati), uslikala plocu, i pri slijedecem ciscenju mobitela fotografiju izbrisala. Izgubim popodne, googlam i isprobavam jedno po jedno rjesenje, i uspijem fotografiju vratiti. Uvecavanje i usporedba dvaju fotografija dokazuju da prije zadnjeg zahvata ostecenja nije bilo. Pismeni odgovor na reklamaciju jos nisam dobila ali ga iz spomenutog telefonskog razgovora naslucujem. Kako dalje postupiti da (po mogucnosti uz sto manje maltretaze i financijskih troskova) dodem do pravednog rezultata? U slucaju potrebe spremna sam bez problema dati mobitel na uvid (nekome strucnom i za to zaduzenom) da se provjeri autenticnost i datum snimanja starije (spasene) fotografije. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 14. rujan 2020. Dijeli odgovoreno: 14. rujan 2020. Svakako dopunite reklamaciju fotografijom stanja "prije" kojom raspolažete, ali ako ne budete i nadalje zadovoljni odgovorom, jedino ćete sudskim putem moći dokazivati pravo na popravak štete. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
nelomitemibagrenje odgovoreno: 21. rujan 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 21. rujan 2020. Puno Vam hvala na odgovoru, Ruby. U meduvremenu je 15 dana odkad sam reklamaciju poslala proslo, te sam ih telefonski kontaktirala i nakon razgovora, poslala im i fotografiju "prije". Malo me brine sto mi bez obzira na telefonsku potvrdu kako je reklamacija zaprimljena i napisana na odgovarajuc nacin, na sam mail nitko ne odgovara, te zasad nemam dokaz "crno na bijelo" da su ju zaprimili. Ako budete nasli vremena i volje, zamolila bi Vas jos za savjet sto da napravim ako ni tijekom ovog tjedna (tako mi je najavljeno) ne zaprimim pisani odgovor. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 21. rujan 2020. Dijeli odgovoreno: 21. rujan 2020. Možete se raspitati na potrošačkom telefonu pri Ministarstvu gospodarstva, možete razmotriti prijavu gospodarskoj inspekciji, i to je to. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
nelomitemibagrenje odgovoreno: 21. rujan 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 21. rujan 2020. Hvala Vam, i lijep pozdrav. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.