Stari12 objavljeno: 11. rujan 2020. Dijeli objavljeno: 11. rujan 2020. Pozdrav Tražim savjet, kupio sam nekoliko stvari u webshopu sa sjedistem u Njemačkoj. Dostavu je vršio GLS. Paket je ostavljen pred vratima, nitko ga nije preuzeo niti potpisao. Na jednom dijelu je kutija zaljepljena ljepljivom trakom od GLS-a. Na drugom dijelu je poderana i nije zaljepljena. Nedostaje dio paketa koji vrijedi 120 eura. U paketu je i račun na kojem to piše. Pokusao sam kontaktirati trgovinu,ali sve sto kazu je da moraju kontaktirati GLS i nista se ne desava niti dobivam ikakve povratne informacije. Pokusao sam kontaktirati GLS,oni su trazili slike svega,koje sam poslao. Navodno su pokrenuli potrazni postupak. Meni vec i ovo predugo traje. Da li mogu nešto učiniti da dobijem povrat novca ? Da li za stetu odgovara trgovina ili GLS? Ja sam platio sve trgovini,a trgovina vjerojatno ima ugovor sa GLS-om. Unaprijed hvala na odgovorima Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Stari12 odgovoreno: 11. rujan 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 11. rujan 2020. Ispricavam se na duplom postu. U međuvremenu sam dobio odgovor od njih. Slika je u privitku. Uglavnom,oni mi vracaju 200 kn manje nego sam proizvod platio u ducanu. Ako postoji mogucnost da uspijem izvuci povrat pune cijene,molim savjet. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 11. rujan 2020. Dijeli odgovoreno: 11. rujan 2020. Stavite prigovor da ste oštećeni i za iznos PDV-a, ali načelno, ako nećete pokretati sudski postupak radi 200,00 kn, ne možete ništa napraviti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.