Jump to content

Prijevara putem telefona


Iris25

Preporučene objave

Ne znam jesam li pogodila kategoriju, ali bilo kakva pomoć ili savjet su dobrodošli.  Pišem ovo kako bih i druge upozorila. Željela bih ovo nekome prijaviti, ali ne znam kome. 21.9. dobila sam poziv od nekog trgovca koji je jako loše pričao hrvatski da su me pronašli i da mi nude proizvod s voucherom. Nisam mogla razabrati radi li se o snimljenoj osobi ili je osoba pričala uživo. Nisam je ni dobro razumjela. Rekla sam da nisam zainteresirana, a kad su rekli da pritisnem 1 za narudžbu, nisam ništa pritisnula. Nakon toga mi se osoba zahvalila na narudžbi i poklopila mi slušalicu. Nisam ih mogla nazvati natrag jer je poziv bio jednosmjeran. Nisam znala tko su pa nisam isti dan mogla poslati poruku da se to obustavi. Poruku sam poslala tek sutradan kad sam putem maila dobila potvrdu o narudžbi. jer sam tako saznala njihovu adresu. Putem njihova obrasca, ali i putem e-mail adrese sam im rekla da je agent pogriješio i da ja nisam ništa naručila. Kako mi se nitko nije javio, kontaktirala sam Europski potrošački centar u Hrvatskoj koji su mi rekli da moram poslati sve poruke između mene i trgovca i da će onda oni kontaktirati državu iz koje je adresa trgovca. Unatoč mojim neuspjelim javljanjima trgovcu, proizvod je stigao u petak. Odbila sam ga preuzeti i platiti. Poslala sam im opet poruku putem njihova obrasca dva dana poslije kako proizvod nisam preuzela jer ga nisam htjela naručiti. Ovaj put su mi se javili (zanimljivo) i rekli kako proizvod nipošto ne smije biti kod kurira, nego se mora u potpunosti zapakiran s brojem računa IBAN, SWIFT i BIC i potpisom vratiti na neku adresu u Poljskoj. Inače adresa trgovca dolazi iz Cipra prema web stranici. I tvrde kako će se samo tako moći raskinuti ugovor. Ne znam o kakvom oni to ugovoru pričaju. Nisam ništa potpisala. Muči me jedino taj telefonski poziv jer više ni sama ne znam jesam li ja tu njima išta potvrdila ne klikanjem tipke 1 iako se sjećam da sam čula agenta kako govori  da ako želim naručiti, neka to pritisnem. (što nisam učinila). U svakom slučaju, naravno da mi nije namjera preuzeti taj proizvod, a kamoli slati nekakav potpis ili račun (ako misle na moj) u Poljsku. ECC mi je rekao da im kao napišem da proizvod nisam htjela naručiti i da ga nisam preuzela, ali to sam već napisala i smatram da im se više ne bih željela javljati. ECC mi je rekao da ako išta još dobijem, da pošaljem njima. Ipak, zanima me i Vaše mišljenje. Mogu li oni mene samo tako nasamariti putem telefona i probati mi nametnuti taj nekakav ugovor?  Koja su moja prava? Čitala sam odredbe te trgovine i piše nešto kao da se mogu povući u roku od 14 dana, ali nigdje ne stoji da to mora ići u Poljsku s potpisom i IBAN-om. Ja sam im se javila odmah i na engleskom i na hrvatskom jeziku i nitko mi ništa nije odgovorio sve dok paket nije došao. Koliko znam ja ne moram preuzeti proizvod u pošti, naručila ga, ne naručila. Uostalom, ovi zahtjevi koje su mi poslali su mi tako sumnjivi. Mogu li oni meni kakvu ovrhu staviti na to što nisam preuzela i platila proizvod? 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Mogu pokušati, ali ugovor nije nastao. Oni ovrhu moraju pokrenuti u Hrvatskoj i primjenjuje se hrvatsko pravo, ali ste prema našim propisima i europskim direktivama poduzeli sve što ste mogli da bez penala raskinete taj ugovor, sve i da je on i bio sklopljen. U slučaju ovrhe ili spora, oni moraju dokazati da je ugovor zaista i nastao.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

U zakonskom roku od 8 dana ćete prigovoriti rješenju o ovrsi, i tada će postupak ići na sud. Osporit ćete da ste sklopili bilo kakav ugovor s njima, da ne stojite u nikakvom ugovornom odnosu i da niste primili nikakav proizvod od njih. Tada su oni ti koji će morati dokazati da je ugovor sklopljen i da su oni svoj dio ugovora izvršili. Možete prijaviti i policiji za prijevaru već sada, to će dati dodatnu težinu Vašim tvrdnjama iz prigovora. Bitno je primati poštu da ne biste propustili rok za prigovor.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Bok. Evo samo zelim reci da se uistinu radi o prevarantima. Na forumu sam pronasla komentar osobe iz 2017. g. kojoj su isto ovo ucinili. Osobe s foruma su je savjetovale da nista ne preuzima i da ignorira. To sam i ja ucinila. Ipak, brinem se. Imaju moju email adresu broj mobitela, kucnu adresu...mislim kako su uopce dosli do tih podataka? Oni su meni doslovno uvalili taj proizvod bez mog pristanka. I salju mi mailove s linkovima koje naravno nisam pritisnula. Poslala sam ECC-u i to s foruma da im ukazem na to da nisam jedina. Ipak, ne znam koliko mogu uciniti za mene. Kome se obratiti za ovakav slucaj? Ide li to MUP-u? Stavila sam svoj broj u registar NE ZOVI. Nzn da li da promijenim email adresu ili cak kucnu adresu, ako treba. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija