Crytek3 objavljeno: 6. studeni 2020. Dijeli objavljeno: 6. studeni 2020. (uređeno) Nadam se da sam pogodio podforum. Uglavnom, imam problema s povratkom grafičke kartice. U ponedjeljak sam GLS-om poslao grafičku u Links zato jer nisam zadovoljan ( pre glomazna je, zauzima 6 slota i grije se kao nuklearni reaktor ), tijekom instalacije sam pazio na nju više nego na samog sebe tako da sam siguran da nisam napravio niti jednu mikro ogrebotinu.. Paket je preuzet u utorak oko 13:30h, čekao sam odgovor 2 dana međutim ništa. Šaljem im email u četvrtak i dobijem odgovor nakon pola sata da će artikl biti pregledan u što kraćem roku i da ću biti obavješten kad artikl bude pregledan od strane servisa. Evo danas sam obavješten da je artikl neispravan i oštećen te je moguć povrat novca umanjen za 10%. To mi nikako ne odgovara jer se radi o iznosu od 13.394,05kn što bi značilo da žele uzeti 1.339,40kn što je daleko previše za nešto što nisam oštetio. Problem je u tome što nisam slikao grafičku kad sam ju slao jer nisam mislio da su sposobni za ovako nešto ( njihov odgovor je dolje u privitku ).. Htio sam nazvati udrugu za zaštitu potrošača, ali telefonski ih se može dobiti radnim danom do 14h. Jel postoji ikakvo rješenje za ovo ili se mogu pozdraviti sa tih 1300kn? Edit: Ja se ispričavam za višestruke objave, ali svaki put sam dobio grešku da objava nije moguća. Molim admina da obriše ostatak objava. Još jednom isprike. uređeno: 6. studeni 2020. od Crytek3 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Crytek3 odgovoreno: 8. studeni 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 8. studeni 2020. Do sutra moram znati sta ču odgovorit na taj njihov email, jel mi može netko pomoći? Jel imam ikakve šanse da dobijem povrat cijelog iznosa? Moguće da su i oni sami ogrebali taj backplate samo da mogu uzeti dio novaca, jer to izgleda na ogrebotinu šarafcigerom.. niti ja niti oni nemamo slike grafičke prije ugradnje u pc tako da može biti i da je tvornička greška.. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Hrlee odgovoreno: 8. studeni 2020. Dijeli odgovoreno: 8. studeni 2020. Koliko je prošlo od kupnje? Je li kupljeno preko interneta? I koji je bio razlog povrata, tj. koji razlog si njima napisao u mailu? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Crytek3 odgovoreno: 8. studeni 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 8. studeni 2020. 28.10 sam naručio grafičku preko interneta, isti dan je stigla ( dodatno sam platio dostavu za isti dan ), i 29.10 sam im poslao zahtjev za raskid ugovora. Nisam naveo nikakav razlog zato jer nije bilo potrebe. Napisali su mi u mailu samo adresu na koju im moram poslati grafičku i to je to, ostatak sam napisao gore.. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 9. studeni 2020. Dijeli odgovoreno: 9. studeni 2020. Svakako pristanite da Vam vrate nesporan iznos novca, a ako ostatak ne vrate, morat ćete ih za taj iznos tužiti. Nažalost, u slučaju spora ne stojite dobro ni Vi ni oni, jer se može utvrditi kada je oštećenje nastalo. Isto tako, u slučaju potrebe, iako je tada zaista skuplja pita nego tepsija, možda se može izvještačiti koliko zapravo ova oštećenja uopće smanjuju cijenu, jer proizlazi da je kartica i dalje isto funkcionalna, samo da se radi o estetskim oštećenjima. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.