Tesla_stupic objavljeno: 8. prosinac 2020. Dijeli objavljeno: 8. prosinac 2020. Postovanje, molio bih Vas savjet. Koristio sam uslugu pomoci na cesti, XXXX asistenciju gdje sam imao dio puta placen (basic paket preko banke u sklopu kartice), naime 4 dana kasnije - danas, sam pronašao obrazac XXXX osiguranja gdje imam pravo na pomoc na cesti u vrijednosti 3.000kn,svoju uslugu sam platio 1.000kn a kod iste prijevoznicke sam imao pravo na "neplacanje" radi paketa koji placam uz policu auto osiguranja no nisam uopce mislio da imam opciju. Vjerujem da neka prava potrosaca, neko retroaktivno rjesenje postoji no nisam u tome djiru, ako ima sanse za povrat novca molio bi savjet kome se javit, sto predočiti? Hvala, sve najbolje! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 11. prosinac 2020. Dijeli odgovoreno: 11. prosinac 2020. Pokušajte se javiti korisničkoj službi asistencije radi povrata sredstava, predočite taj popust osiguravajućeg društva, iako sumnjam da ćete uspjeti s time. Iskoristit ćete taj popust drugi put kad budete trebali asistenciju. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Tesla_stupic odgovoreno: 17. prosinac 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 17. prosinac 2020. Hvala na savjetu, situacija je rjesena na nacin da nista od povrata novca, radi vec iskoristene pogodnosti navedenog "paketa" banke, lp. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.