arsenanabella objavljeno: 16. siječanj 2021. Dijeli objavljeno: 16. siječanj 2021. Suprug je jučer odvezao auto u ovlašteni servis Peugeot. Nazvali ga rekli koja cijena bi bila za mijenjanje kompletnog kvačila te rekli da će ga ostavit preko noći i vidit još ujutro kako će bit. Jutros je došao po auto te krenuo u drugi servis po drugo mišljenje. 2km od tog drugog servisa propala papučica kvačila koja je do sada perfektno radila dakle sve bilo ok. Zaključak u servisu u koji ga je jučer odvezao su napravili grešku. Odmah ih je zvao da bi oni rekli da oni nisu dirali papučicu kvačila tu neku plastiku il kak se već to zove. Ona je propala i nemože se više vratit natrag kako je suprug men prek telefona reko. Sad me zanima pošto Peugeot servis ne želi priznat svoju grešku,račun da je bio kod njih na dijagnostici imamo,koja su naša prava? Da li imamo pravo njima ispostavit račun nakon što ga u ovom servisu poprave? Što nam je činiti..prijava inspekciji..što.. Unaprijed hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 16. siječanj 2021. Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2021. Dakle, iz navedenoga ste vi već imali problem sa spojkom te ste poradi toga i išli u ovlašteni servis gdje ništa nisu mijenjali osim napravili dijagnostiku mogućeg kvara i trošak popravka. Papučica spojke je kao takova dio cjelokupnog sistema i tu je moguće da je već bio problem sa istom tj. dijelom sistema za odvajanje spojke (npr. loše gumice hidrauličnog sistema odvajanja, lagano probijanje viljuške odvajajučeg ležaja), što je moglo kulminirati totalnim kvarom baš na putu do drugog servisera, propadanjem papučice spojke. Ono što vam želim reći ovim uvodom je to da sama izjava drugog servisera da su ovi prvi napravili grešku ne znaći mnogo bez dokaza, pa vas vjerovatno čeka parnica i vještačenje kojom bi ste eventualno mogli potraživati treošak popravka od njih. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
arsenanabella odgovoreno: 16. siječanj 2021. Autor Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2021. Nije drugi serviser reko da su prvi napravili grešku. Kvačilo je nisko hvatalo il kak se to već stručno zove i suprug se nikako nije mogo naviknut na takav način i zato je auto i išao na dijagnostiku da se vidi što je i da li treba šta mijenjat. U Peugeotu su rekli da je sve ok i da može još 30 000 il 20 000 prijeć,ali da bi bilo dobro mijenjat cijeli set i da je cijena 4750kn. Zato smo išli u drugi servis na drugo mišljenje. Meni jedino je nelogično ako su oni vidli otprilike da sve treba mijenjat zašt je auto trebo ostat preko noći? To mi ne ide u glavu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 16. siječanj 2021. Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2021. prije 4 sati , arsenanabella je napisao: Nije drugi serviser reko da su prvi napravili grešku. Dobro, to je onda vaš zaključak koji ne mijenja puno na stvari u vezi dokazivanja i ostaloga navedenog. Iako to ovisi i o vrsti spojke, sama papučica daje određenu vrstu upozorenja, "visoka" papučica istrošenost lamele a "niska" mogući problem sa pokretnim dijelovima koji odvajaju spojku. Moguće da je i ta plastika koju spominjete dio samoštelujućeg dijela već bila napukla pa je papučica bila niska te je popustila do kraja na putu do drugog servisera. Za ostavljanje preko noći u ovo vrijeme, logično objašnjenje bi bilo temperiranje dijelova motora, spojke i mjenjača jer se materijali i maziva sasvim drugačije ponašaju pri utjecaju različitih temperatura koje djeluju unutar i van mehaničkih dijelova vozila te se mogu pojaviti ili nestati razne osjetilne informacije koje bi pomogle dijagnostici. Sve ovo navodim da u vašem slučaju nije crno-bijelo, te da su isti nešto zamjenili eventualno bi bilo lakše ostvariti vaš zahtjev. Ovako, pošto bi oni vaš zahtjev za refundacijom troška popravka vjerovatno odbili, svi ostali pokušaji ostvarivanja prava bi bili stvar dokazivanja. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 19. siječanj 2021. Dijeli odgovoreno: 19. siječanj 2021. Slažem se s ovim mišljenjem, tim više što ste sumnjali na upravo taj kvar i upravo radi mogućnosti tog kvara išli u prvi servis. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.