Jump to content

Telekom usluga funkcionira, računa nema


Jurleka

Preporučene objave

Pozdrav svima! 

Imam jedno pitanje gdje bih želio čuti vaše mišljenje u vezi toga kako da se postavim. 

Naime, prije 7 mjeseci zatražio sam uvođenje interneta od jednog operatera, koji mi je u kratkom roku i uveden, te besprijekorno funkcionira sve do danas. 

Međutim, do danas nisam primio niti jedan račun ni fizički ni na mail adresu koju sam naveo. Zvao sam korisničku službu tražeći da li na moj oib postoji dug, i dobio sam odgovor da na moj oib ne postoje aktivirane usluge te samim time dug ne postoji. 

Isti odgovor sam dobio i pismeno na mail. 

Dakle, usluga se uredno koristi a pismeno imam dokaz da na dan 3.3.2021. dug ne postoji za moj oib jer nema aktivirane usluge. 

Što dalje, mudro čekati ili nešto drugo? 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Preko njihove web aplikacije sam zatražio uslugu. Oprema je njihova i donio ju je tehničar prilikom uvođenja interneta. Ugovor nisam dobio niti ga potpisao. Potpisao sam jedino nalog od tehničara, to je bio nekakav papirić koji je on odnio sa sobom. Ja nemam nikakav dokument kod sebe. 

 

Da dodam, prvi tehničar nije uspio uspješno uvesti Internet, ali je ostavio opremu i napomenuo kako će doći iskusniji kolega riješiti stvar. Iskusniji kolega je i došao i riješio, te sam njemu potpisao radni nalog. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

To mi je jasno da je odluka na meni, ali zato sam htjeo dobiti savjet sa pravnog aspekta da li me mogu danas sutra ovršiti iako je očito njihova greška unutar sustava što mi nisu poslali ugovor i redovito slali račune? 

Dakle, ako imam pismeni dokaz da na određeni datum dug ne postoji s moje strane prema njima, da li oni naknadno kad utvrde da su isporucivali uslugu mogu tražiti plaćanje retroaktivno iako tijekom čitavog razdoblja zbog interne greške nisu slali račune? 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Vi nemate s njima sklopljenu ugovornu obvezu, a koja bi bila temelj za ispostavljanje računa, a koji su onda po dospijeću valjana osnova za pokretanje ovrhe na temelju vjerodostojne isprave. Međutim, posjedujete njihovu opremu i kao takvu je koristite, tako da bi u tom pogledu moglo ići njihovo potraživanje. Samo je pitanje kako je u njihovim aktima regulirana ta oprema.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Razumijem, računi ne stižu jer nisam potpisao ugovor s njima. 

Što se tiče opreme, slažem se da je koristim, ali opet je njihov problem što mi to ne fakturiraju redovno. Meni je nju donio njihov tehničar, ja sam je zaprimio i počeo koristiti te čekam da mi pošalju ugovor da ga potpišem i plaćam uslugu. Kako to nije napravljeno s njihove strane, vjerujem da me ne mogu teretiti za proteklo razdoblje dok ugovor nije potpisan? Tu mi treba pravni savjet koji će mi reći za ovu izrazito specifičnu situaciju kako bi se eventualni spor rješavao. Meni kao laiku vuče na to da iako s moje strane nije moralno to što ih nisam podsjetio da mi nisu poslali ugovor a uslugu uredno koristim, da pravno gledano ja niti nemam obavezu to učiniti jer to je njihov posao.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija