Jump to content

Plaćanje neizvršene usluge - telegram


anita3

Preporučene objave

Htjela sam razveseliti rodilju u rodilištu prigodnim telegramom i poklonom i za to sam angažirala servis koji se isključivo time bavi. Telegram je naručen tijekom prijepodneva, ali nije uručen niti tog niti sljedećeg dana iako na webu servisa stoji da se telegrami za Grad Zagreb uručuju još istog dana. U bolnici kažu da ga nisu dobili, a u servisu me uvjeravaju "na riječ" da je telegram dostavljen na "portu rodilišta". Bolnica kaže da niti ne postoji nešto što bi se zvalo "porta rodilišta". Jedan drugi telegram koji su naručili prijatelji za istu rodilju kod istog servisa je stigao, iako je naručen nakon mojeg.

Servis kaže da nemaju nikakav dokaz o uručenju, nego da im moram vjerovati da je telegram sigurno tamo. Meni je jasno da njihov dostavljač ne može doći izravno do rodilje i da im za uručenje treba posrednik, tj. netko u bolnici tko će to preuzeti od dostavljača i onda dostaviti na odjel, ali smatram da je takvo "posredno" uručenje stvar rizika servisa.

Dobila sam na mail račun (više od 200 kn) koji bih trebala podmiriti u roku od osam dana. Jesam li obavezna podmiriti taj račun budući da usluga nije izvršena, tj. prema trenutnom stanju, nije izvršena onako kako stoji u uvjetima poslovanja?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Mislila sam na rok dostave. Piše ovako: "Telegrami naručeni do 18 sati se u sva rodilišta na području Grada Zagreba dostavljaju još isti dan. Telegrami naručeni do 18 sati se u sva druga rodilišta i na kućne adrese na području Republike Hrvatske dostavljaju isti dan ili najkasnije u roku 24 sata (uključujući subotu)."

https://www.telegramroda.hr/uvjeti-poslovanja/ 

Inače, kao primatelj je u podacima navedeno ime i prezime rodilje. Kako će servis postići to da rodilja dobije telegram, to je stvar njihove organizacije. Servis sada praktički okrivljuje bolnicu jer kažu "Telegram je tamo, ali medicinsko osoblje ga nije uručilo". Pa zar ne bi bilo logično da onda servis zove bolnicu i ispita što je s tim. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 14 sati , anita3 je napisao:

Uspjela sam provjeriti u Državnom inspektoratu. Nisam dužna platiti taj račun.

Ne bih se složila da je postupak baš tako jednostavan. Trebali bi uložiti pisani prigovor na ispostavljeni račun ili bar reklamaciju sukladno Općim uvjetima poslovanja davatelja usluge.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija