Karmela123 objavljeno: 2. veljača 2023. Dijeli objavljeno: 2. veljača 2023. Pozdrav, U srpnju 2022. Rješenje o jednostavnom stečaju potrošača postalo je pravomoćno (Eos se nije žalio) i oslobođena sam duga prema Eosu po ovrsi xy23. Račun je odblokiran. Dva mjeseca kasnije, Eos mi šalje mail u kojem navodi da im uplatim dug po ovrsi xy23. Odgovaram im da je Rješenje o JSP postalo pravomoćno te nemam nikakvog duga prema njima i da ih molim da me prestanu maltretirati jer ću u suprotnom tražiti sudsku zaštitu. Od tada me ne kontaktiraju. Međutim, šalju mailove i dopise mom poslodavcu i prijete mu da će blokirati račun od firme ukoliko im se ne isplati dug po ovrsi xy23 Pozivaju se i na čl. 182 OZ. Poslodavac im odgovara da je djelatnica oslobođena duga po toj ovrsi i da on nema više ništa s tim i također ih moli da ga prestaju maltretirati. Oni mu zatim šalju mail s nekim zaštićenim linkom koji poslodavac ne želi otvoriti. Svoje je rekao. Danas opet stiže poslodavcu u poštanski sandučić (ne preporučeno s povratnicom) zamolba za očitovanjem i pitanjem je li poslodavac primio izvansudsku ovrhu i opet se pozivaju na čl. 182 OZ. U predmetu je ovrha xy23. Znači, ovrha koja je JSP otpisana. Što dalje raditi? Da ih poslodavac ignorira? Hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 2. veljača 2023. Dijeli odgovoreno: 2. veljača 2023. Za poslodavca nema nikakvog strah temeljem navedenog članka OZ-a, jer ga sud nije ni tražio očitovanje. Neka ih ignorira. Karmela123 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.