Jump to content

Mirovanje studentskih obveza


tenaammfranusicc

Preporučene objave

Pozdrav, imam pitanje.

Redovni sam student i 22./23. sam normalno upisala godinu, tj. zimski semestar, sve kolegije sam odlusala. Sada bi htjela, odnosno, podnijela sam zamolbu za mirovanjem i cekam da mi se/ili ne odobri za ljetni semestar. Ono sto znam je da ne mogu raditi preko studentskog ugovora, ali me zanima na koji nacin se MOGU zaposliti u tom periodu. Koliko sam shvatila, kao REDOVNI student, ne mogu raditi na ugovor o radu(?) Please help!😵

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 5 sati , tenaammfranusicc je napisao:

Koliko sam shvatila, kao REDOVNI student, ne mogu raditi na ugovor o radu

Po novome redovni student može raditi, ali ne može imati sva studentska prava (xica, smještaj, zdravstveno, rad preko SC-a). Članak 79. zakona o visokom obrazovanju vam dozvoljava rad, a članak prije govori tko može imati studentska prava.

uređeno: od Miran89
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 8 mjeseci kasnije...

Pozdrav, imam pitanje

upisala sam godinu kao redoviti stusent i napomenula kako zelim upisati mirovanje zbog trudnoce. Pitala sam u referadi moram li u tom slucaju ici na predavanja j rekli u ne. 
nakon nekog vremena mi govore kako cu morati nadoknaditi predavanja iduce ne budem isla ove, sto znaci da cu morat ponavljat godinu. Ali koja je onda svrha mirovanja? Mora li se pod mirovanjem ici na predavanja?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×