Andrijana2 objavljeno: 12. srpanj 2023. Dijeli objavljeno: 12. srpanj 2023. Pozdrav. Ne znam pod koji ovo zakon spada. Pa idem pitati. Imam problem sa postarom koji uredno poslanu poštu ne dostavlja niti ubacuje obavijesti u poštanski sandučić već sam se žalila na rad toga postara no ništa nisam postigla. Što ja mogu prijaviti policiji ili nekoj od tih institucija? Da napomenem više puta mi je uredno potpisao dostavnicu rješenja od institucija sad je već duže vrijeme gore navedena situacija jedino još nije potpisan dostavnicu sudskoga poziva što nije isključeno. Molim za pomoć. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 13. srpanj 2023. Dijeli odgovoreno: 13. srpanj 2023. Kome i na koji način ste se žalili? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
alanella odgovoreno: 13. srpanj 2023. Dijeli odgovoreno: 13. srpanj 2023. Obratiti se HAKOM-u u čijoj nadležnosti je inspekcijski nadzor nad obavljanjem poštanskih usluga. Možete putem e-maila: inspektor@hakom.hr Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Andrijana2 odgovoreno: 13. srpanj 2023. Autor Dijeli odgovoreno: 13. srpanj 2023. prije 5 sati , Borbena7 je napisao: Kome i na koji način ste se žalili? Na mail pošte progovori na rad djelatnika pošte. Uredno mi odgovoreno da će oni uraditi što je u njihovoj moći i kako je to odgovoreno kao da ništa nije poduzeto. prije 56 minuta, alanella je napisao: Obratiti se HAKOM-u u čijoj nadležnosti je inspekcijski nadzor nad obavljanjem poštanskih usluga. Možete putem e-maila: inspektor@hakom.hr Hvala na informaciji to nisam znaka da hakom tome služi. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 14. srpanj 2023. Dijeli odgovoreno: 14. srpanj 2023. prije 17 sati , Andrijana2 je napisao: Na mail pošte progovori na rad djelatnika pošte. Uredno mi odgovoreno da će oni uraditi što je u njihovoj moći i kako je to odgovoreno kao da ništa nije poduzeto Ponovno uložite pisani prigovor, a ako na njega dobijete odgovor istog sadržaja kao i prošli put, onda na taj odgovor uložite pritužbu (reklamaciju) Povjerenstvu za pritužbe potrošača pri HP - Hrvatskoj pošti d.d. prije 18 sati , alanella je napisao: Obratiti se HAKOM-u u čijoj nadležnosti je inspekcijski nadzor nad obavljanjem poštanskih usluga. Možete putem e-maila: inspektor@hakom.hr Potrebno je ispoštovati proceduru koja prethodi obraćanju HAKOMU-u, a to je ulaganje prigovora, pa pritužbe. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.