rd979 objavljeno: 6. studeni 2023. Dijeli objavljeno: 6. studeni 2023. Pozdrav svima! Prije cca mjesec dana kupio sam poprilično skupi laptop (3K EUR). Nakon par dana korištenja shvatio sam da laptop ima problem s pregrijavanjem pa sam ga htio vratiti u zakonskom roku. Nažalost, kupio sam ga u poslovnici umjesto preko web shopa (zapakiran, bez pregleda prije kupnje), pa nemam pravo na povrat unutar 14 dana. Moja greška, lekcija naučena. Nastavno, laptop sam odnio prodavaču da ga pošalje na službenu dijagnostiku kod ovlaštenog servisera. Tu nastaje problem, jer sam im laptop predao prije 4 tjedna. Nitko iz službenog servisa se ne javlja, a prodavatelja nije briga jer su oni svoju obavezu ispunili. Maksimalno se ograđuju sad, a rekli su da će rezultati dijagnostike biti gotovi kroz 4 radna dana. Imam li ikakva prava ovdje? Čini mi se da im se ne da raditi svoj posao, pa me zanima mogu li ih nekome prijaviti zbog lijenosti i nemara? Sumnjam da krše ikakave zakone jer su se sigurno ogradili u svojim uvjetima korištenja/servisa. Unaprijed hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 6. studeni 2023. Dijeli odgovoreno: 6. studeni 2023. Za sada nemate. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.