Jump to content

Prijava prodavatelja zbog nemara i lijenosti


rd979

Preporučene objave

Pozdrav svima!

Prije cca mjesec dana kupio sam poprilično skupi laptop (3K EUR). Nakon par dana korištenja shvatio sam da laptop ima problem s pregrijavanjem pa sam ga htio vratiti u zakonskom roku. Nažalost, kupio sam ga u poslovnici umjesto preko web shopa (zapakiran, bez pregleda prije kupnje), pa nemam pravo na povrat unutar 14 dana.

Moja greška, lekcija naučena.

Nastavno, laptop sam odnio prodavaču da ga pošalje na službenu dijagnostiku kod ovlaštenog servisera. Tu nastaje problem, jer sam im laptop predao prije 4 tjedna. Nitko iz službenog servisa se ne javlja, a prodavatelja nije briga jer su oni svoju obavezu ispunili. Maksimalno se ograđuju sad, a rekli su da će rezultati dijagnostike biti gotovi kroz 4 radna dana.

 

Imam li ikakva prava ovdje? Čini mi se da im se ne da raditi svoj posao, pa me zanima mogu li ih nekome prijaviti zbog lijenosti i nemara? Sumnjam da krše ikakave zakone jer su se sigurno ogradili u svojim uvjetima korištenja/servisa.

Unaprijed hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija