Jump to content

Lijecnicki nemar


Stephen

Preporučene objave

Molim za savjet!

 

Otisao sam kod privatnog stomatologa zbog velike zubobolje nakon sto mi je ispala plomba. Tamo su ocijenili da je potrebno ocistiti sve zubne kanale. Prvog dana ociscen je jedan kanal i izvadjen zivac. Usluga je uredno naplacena, no nije mi izdan racun. Narucen sam ponovno za dva dana za slijedecu fazu poparavka. Taj drugi put sam dosao, te mi je doktorica radila nesto po zubu ali meni se cinilo da nesto nije u redu. Usluga mi je ponovno naplacena ali bez ispostavljenog racuna. Zbog vlastitih sumnji u cijeli posao potrazio sam misljenje drugog stomatologa tog istog dana, te nakon ucinjene roentgenske snimke zuba otkrivena je cudna igla zaostala duboko u jednom od kanalu korijena.

 

Stomatolog je utvrdio da je tu iglu nemoguce izvaditi i da ce mi sigurno stvoriti velike zdravstvene probleme.

 

Molim Vas da mi kazete sto da radim jer je ocito da sam bio zrtva svijesnog lijecknickog nemara kojim mi upravo dok ovo pisem ugrozava zdravlje.

 

Unaprijed zahvaljujem

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ako je liječnica zaribala slijedi ovako:

Nesavjesno liječenje

Članak 240.

(1) Doktor medicine ili doktor stomatologije koji obavljajući svoju djelatnost ne primijeni mjere za zaštitu bolesnika prema pravilima medicinske struke, ili primijeni očito nepodobno sredstvo ili način liječenja, ili uopće nesavjesno postupa, pa zbog toga prouzroči pogoršanje bolesti ili narušenje zdravlja neke osobe,

kaznit će se kaznom zatvora od tri mjeseca do tri godine

(3) Doktor medicine, doktor stomatologije ili zdravstveni djelatnik koji kazneno djelo iz stavka 1. ili 2. ovoga članka počini iz nehaja,

kaznit će se novčanom kaznom ili kaznom zatvora do jedne godine.

 

Inače svatko u ovoj državi štiti liječnike pa se ne nadajate previše istjerivanju pravde

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Znači, nemaš nikakvog dokaza da si bio kod tog stomatologa koji ti je "zaribao" stvar, jer nisi inzistirao, tražio račun, tako da cijelu priču sa liječničkim nemarom možeš zaboraviti.

 

interesantno je kako kad kupiš kruh i mlijeko za 10 kuna dobiješ i tražiš račun na kasi, a kad plaćate cifre od dvjestotinjak kuna, nikom ništa. Nije mi izdao račun i gotovo.

 

Da sam na mjestu tog stomatologa izjavio bih da te nikada u životu vidio nisam i ne možeš mi apsolutno ništa, bez računa.

 

Poanta:

 

tražiti specificirani račun i medicinsku dokumentaciju, u buduće

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

I nije baš da nema nikakvih dokaza da je ta zubarica napravila krš u zubima. Treba ispitati drugog zubara što mu je pacijent rekao tko mu je napravio štetu (kočić u zubu se nije sam stvorio). Potom bi se moglo (ako se zub izvadi) izvršiti uporedba tog kočića s onima koji zubarica koristi, a dokaz je i sam iskaz oštećenog. Dakle dokaza ima, a nevjerujem da bi zubarica to negirala (jer bi se time vjerojatno sama ukopala), ali eventualno vještačenje ili nekakvo liječničko povjerenstvio bi sigurno utvrdilo da je radi o "uobičajenoj proceduri koja uvijek sa sobom nosi određene rizike kao i svaki drugi medicinski zahvat, pa je tako u ovom slučaju došlo do komplikacija koje predmetni stiomatolog nije mogao unaprijed predvidjeti"

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani Stephen , evo par savjeta :

 

1.prijavite zubaricu poreznoj upravi i budite sigurni da joj više nikada neće pasti na pamet neizdavanje računa :

 

Besplatni telefonski pozivi zaprimaju se u Kontakt centru radnim danom od 9 – 15 sati.

 

0800 1001

 

* Prijava utaja poreza,

* Neizdavanje računa,

* Rad na crno,

* Drugi porezni prekršaji,

* Pritužbe na rad službenika Porezne uprave.

 

2 Dobro je znati prava pacijenata .

 

Prema Zakonu o zdravstvenoj zaštiti, pripadaju Vam kao pacijentu prava na:

 

* jednakost u cjelokupnom tretmanu prilikom ostvarivanja zdravstvene zaštite, bez obzira na nacionalnost, vjeru, rasu, posebne potrebe ili spolno opredjeljenje,

* slobodan izbor doktora,

* zdravstvenu uslugu standardizirane kakvoće i jednakog sadržaja,

* naknadu štete koja mu je nanesena pružanjem neodgovarajuće zdravstvene usluge,

* hitnu pomoć i neodgodivu medicinsku pomoć u trenutku kada mu je ona potrebna,

* slobodan izbor između više mogućih oblika medicinskih intervencija koje mu ponudi doktor, uključivo odbijanje medicinskog postupka, osim u slučaju neodgodive intervencije (srodnici mogu donijeti odluku o izboru oblika liječenja, u slučaju Vaše nesposobnosti za to),

* točno obavješćivanje i poduku o svim pitanjima koja se tiču Vašeg zdravlja (uključivo dijagnozu, djelotvornost, nuspojave i mogući ishod liječenja),

* odbijanje zdravstvenih usluga od strane studenata ili stažista ili samo za potrebe znanstvenog istraživanja,

* odbijanje medicinskog tretmana koji ne služi Vašem liječenju,

* povjerljivost svih podataka koji se odnose na stanje Vašeg zdravlja,

* promjenu doktora tijekom liječenja (pisanim putem),

* odbijanje kirurške i druge medicinske intervencije na tijelu ako ste pri svijesti i sposobni ste za rasuđivanje (u protivnom ovu suglasnost daju srodnici, osim u slučaju neodgodive medicinske intervencije),

* ishranu u skladu s Vašim svjetonazorom, za vrijeme boravka u zdravstvenoj ustanovi,

* obavljanje vjerskih obreda za vrijeme boravka u zdravstvenoj ustanovi,

* uvid u kućni red zdravstvene ustanove, koji mora biti postavljen na vidnome mjestu,

* zaštitu Vaših prava s obzirom na kakvoću, sadržaj i vrstu zdravstvene usluge koja Vam se pruža; nadležna osoba dužna je bez odgađanja postupiti po prigovoru i o poduzetim mjerama pisanim putem obavijestiti Vas najkasnije u roku od tri dana,

* zaštitu Vaših prava možete tražiti kod nadležne komore, ministra zdravstva, odnosno kod nadležnog suda,

* čuvanje kao profesionalne tajne svih podataka o Vašem zdravstvenom stanju.

 

Ukoliko smatrate da su Vam neka od ovdje navedenih prava uskraćena, javite se:

 

Hrvatska udruga za promicanje prava pacijenata

Brojevi telefona savjetovališta za pacijente :

021 339 530 i 091 502 78 61.

 

3.Evo vam i zadnja korisna informacija :

 

Bijeli telefon

besplatni telefon.

pritužbe, pohvale, primjedbe, prijedlozi građana Republike Hrvatske vezano uz ostvarivanje prava na zdravstvenu zaštitu

0800 - 200 063

Radno vrijeme

 

kontakt sa dežurnim liječnikom Ministarstva

08.30- 16.30

 

automatsko snimanje poziva

16.30- 08.30

 

 

Želim Vam odlično zdravlje !

 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Stephen je napisao:

... cudna igla zaostala duboko u jednom od kanalu korijena.

 

Stomatolog je utvrdio da je tu iglu nemoguce izvaditi i da ce mi sigurno stvoriti velike zdravstvene probleme.

 

Molim Vas da mi kazete sto da radim

 

Pod hitno kod drugog, treceg, petog...desetog stomatologa koji ce ti izvaditi tu iglu.

 

Pusti sada clanke Kaznenog i drugih zakona, kako stvari stoje, prijatelju, tebi je zdravlje itekako ugrozeno. Stomatolog ti vjerojatno nece ni moci odstraniti tu "cudnu iglu", ali zato postaje oralni kirurzi koji se time bave.

 

Kad rijesis taj problem, javi se pa cemo dalje razglabati o kojem bi se tu kaznenom djelu pocinjenom od strane tvoje zubarice radilo...

 

P.S. Od oralnog kirurga obavezno zatraziti racun!

 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani KronicnaStranka , hvala Vam na ispravci krivog navoda .

Svima se ispričavam na brzopletosti i neprovjeravanju moje objave pod nazivom "prava pacijenata" pisanu 3.4.2007. kada je njihov link uistinu vodio na HRID , a ne kao sada u tamne dubine oceana .

Odmah brišem krivi navod u obje objave i zamjenjujem ga drugom aktivnom udrugom .

 

Želim Vam odlično zdravlje !

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija