Jump to content

Hitan savjet


Branko1986

Preporučene objave

Pozdrav, redovan sam student, tata me je otjerao od kuce prije mjesec dana, te sada zivim sa bratom, uzdrzavaju me mama, brat i teta.

 

Roditelji su bili pred rastavom no do toga nije doslo te jos zive zajedno. Tata mi je psihicki i fizicki maltretirao mamu. Te ide na razgovore tj ljecenje u psihijatrijsku bolnicu. Tamo mu je psihijatrica savjetovala da nas se svih rijesi, pa je mene otjerao od doma, ja sam mislio da ce tada sve biti dobro za majku, no sadfa mu je psihijatrica savjetovala da prekine kontakte sa svim koji me uzdrzavaju, znaci sa bratom majkom i sa tetom sa koja vise ne zeli ni cuti za njega nakon sto je dugi niz godina radio sve probleme majci.

 

Mozda je potrebno i spomenuti da mi je otac sudski tumač, i profesor te predaju u skoli u koju ide sin od psihijatrice, te da je prvotnu psihijatricu zamjenio ovom.

 

Ne razumijem kako jedna psihijatrica moze dijeliti takve savjete pacijentu, te razdjeljivati obitelj jos vise. Po meni ovo sta ona radi ne dijeluje nimalo profesionalno ta zastrasujuce. Ja kao redovan student nisam ni tuzio oca za uzdrzavanje niti to trazim ali zasto se psihijatrica uplice u to da stavlja brata majku i tetu u takvu situaciju. Naravno da ce meni brat i majka i teta pomagati ali zanima me dali se moze tuziti doktoricu ili sta vec da napravim, jer je ovo sokantno. Moja majka je preslaba vise za bilo sta a ja ne znam vise sta da radim.

 

Hvala unaprijed i oprostite na dugom textu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama