Jump to content

Realizacija garancije


Amateri

Preporučene objave

U jednu tvrtku predao sam na popravak kompjuter (zapečane komponente u kutiji) koji je još pod garancijom. Kako ta tvrtka (kao ispostava Tvrtke u drugom gradu) nije uspijela ukloniti kvar, a dijagnosticirala je da je kvar na grafičkoj kartici izvadila je grafičku karticu i poslala u servis centrale koja je priznala grešku na grafičkoj, ali na tržištu nema više takvih kartica.

U garanciji su podvalili da imaju rok za popravak 45 dana (što je po mom mišljenu neprimjerno u području informatike), no i taj rok je prošao. Naime ja sam kompjuter predao na popravak (imam potvrdu) 29. 12. 2008.

Odlučio sam sukladno uvjetima iz garancije zatražiti novi kompjuter, jer garancija je za cijeli sklop, a ne po komponentama.

Da li sam u pravu?

I kako realizirati namjeru? Jer dobrovoljno firma ne pristaje da mi da novi kompjuter?

 

Hvala unaprijed!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija