Amateri objavljeno: 1. ožujak 2009. Dijeli objavljeno: 1. ožujak 2009. U jednu tvrtku predao sam na popravak kompjuter (zapečane komponente u kutiji) koji je još pod garancijom. Kako ta tvrtka (kao ispostava Tvrtke u drugom gradu) nije uspijela ukloniti kvar, a dijagnosticirala je da je kvar na grafičkoj kartici izvadila je grafičku karticu i poslala u servis centrale koja je priznala grešku na grafičkoj, ali na tržištu nema više takvih kartica. U garanciji su podvalili da imaju rok za popravak 45 dana (što je po mom mišljenu neprimjerno u području informatike), no i taj rok je prošao. Naime ja sam kompjuter predao na popravak (imam potvrdu) 29. 12. 2008. Odlučio sam sukladno uvjetima iz garancije zatražiti novi kompjuter, jer garancija je za cijeli sklop, a ne po komponentama. Da li sam u pravu? I kako realizirati namjeru? Jer dobrovoljno firma ne pristaje da mi da novi kompjuter? Hvala unaprijed! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Amateri odgovoreno: 4. ožujak 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 4. ožujak 2009. Hm, znači popušio sam Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.