Jump to content

uplata regresnog duga i njena zastara....kada?


atlantida

Preporučene objave

Pozdravljam vas sve i odmah da napomenem, tema je slicna ali ne i ista nekima koje su vec objavljene.

 

Dobio sam poziv za uplatu regresnog duga, poprilicno velike svote novca (posebno zato jer sam student)!

Naime sto se dogodilo?

Imao sam prometnu nezgodu u sedmom mjesecu 2002 godine. Neosiguranim vozilom sam ozlijedio pješaka koji je zajedno sa mnom zavrsio u bolnici.

1. PU zagrebacka je podnijela kaznenu prijavu protiv mene, i kao mlađeg punoljetnika sa dodatnim olakotnim okolnostima (nezaposlen, nikad kaznjavan, uzoran...) dobio sam kaznu da odradim 100 sati humanitarnog/dobrotvornog rada.

To sam sve uredno odradio i sve je proslo....

2. Sad je nakon 6 godina i 9 mjeseci stigla na kućnu adresu uplatnica i kratko obrazloženje da moram platiti HZZO-PU zagreb iz kloviceve 1 za lijecenje tog covjeka, po clanku 91. stavak 1. zakona o osiguranju.

 

Zar to nije trebalo biti vec u zastari?

Kako sad dobivam jos jednu kaznu?

Dali se mogu zaliti na to?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani !

 

Vi ste trebali dobiti na uvid troškove liječenja i sl. .Vi imate pravo žalbe .

U žalbi navedite da Žalbu podnosite u otvorenom roku iz svih žalbenih razloga naročito ističete zastaru potraživanja .

 

Točno je da prema članku 91. ZOS-a,tuženik je dužan naknaditi svaku štetu koja je trećim osobama nanesena,a koja je počinjena neosiguranim vozilom.

Hrvatski ured za osiguranje odgovara za štetu koja je nastupila trećim osobama upotrebom neosiguranog vozila.

 

Sada taj ured traži od vas da regresirate ono što je isplatio .

 

Uložite žalbu .

 

Pozdrav ! :kavica:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

zastara potraživanja nastaje 5 godina po saznanju za krivca nezgode.

ne navodite kada je stigla presuda po kojoj ste proglašeni krivim za nezgodu.