Jump to content

Porodiljna naknada?


TanjaKovacevic

Preporučene objave

Iako sam još uvijek studentica, kroz dva mjeseca trebam diplomirati. imam bebu od 5.5 mjeseci i primam porodiljnu. budući da sam opet trudna, termin je kraj siječnja 2010.g., zanima me koja mi je najbolja opcija tj.kakova prava imam? mogu li raditi samo prvo polugodište (kao prof. engleskog) i nakon poroda primati porodiljnu prosjeka posljednjih 6 plaća i ubrajaju li se u tih posljednjih 6 i porodiljne naknade prije rada na školi?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Onoliko koliko ja znam pošto i ja imam s tim probleme.

MOraš imati 12 mjeseci neprekinutog staža ili( ako je to istina još provjeri) 18 s prekidima onda imaš pravo na porodiljni, ti možeš raditi prvo polugodište koliko možeš ali bi trebala roditi prije isteka ugovora tj. za vrijeme kada ti ugovor traje.

Da gledaju se 6 posljednjih ali ako ih nemaš (barem je tako bilo i prije dovoljne su i 3). Da li u prosjek ide i porodiljni prošli to neznam ali se gleda staž u onaj prosjek oigurane osobe.

 

POZDRAV!!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama