Jump to content

postupak prema operateru za pružanje usluga telefonije


Timea

Preporučene objave

Molim savjet o daljnjem postupku.

*pružatelj telefonskih usluga -u daljnjem tekstu Pružatelj -

 

12.2008. postavila sam pismenu upit prema Pružatelju o cijeni poziva prema mobilnom operateru u Australiji.

 

iz netransparentnog cjenika, u kojemu se taj podatak ne može pronaći, te iz njihovog pisanog odgovora koji je bio i dalje nejasan, zatražila sam informaciju od njihove službe za korisnike putem telefona. dobila sam informaciju da je cijena za naveden pozive 2,60kn, sveukupno po minuti.

 

01/2009 - stigao je račun iz kojega je bilo vidljivo da je obračun bitno veći. uložila sam pismenu reklamaciju sa zahtjevom o provjeri računa. nisam dobila odgovor. račun nisam platila.

 

02/2009 isto

03/2009 isto

04/2009 isto

 

04/2009 stiže prva opomena. ulažem reklamaciju, te dostavljam zajedno sa svim do tada predanim reklamacija još jednom. ne plaćam račune. izdajem račun (registrirana sam za obavljanje samostalne djelatnosti, jer telefon koristim u poslovne svrhe) za trošak reklamacija i prouzročenu štetu u poslovanju = 900,00kn.

 

04.05.09. - dobivam pisani odgovor kako je cijena prema mobilnom operateru u Australiji 3,41kn. rok za ulaganje žalbe povjerenstvu 15 dana.

 

11.05.09. šaljem dopis sa zahtjevom za objašnjenje različitih cijena (da napomenem, nakon svakog računa sam ponovo nazvala službu za korisnike i svaki puta dobila info da je cijena 2,60kn - imam i snimljen jedan razgovor s kojim to mogu potvrditi)

 

11.05.09. - iskopčali su mi telefon

 

13.05.09. kompletiram svu dokumentaciju, pišem prigovor Hrvatskoj agenciji za poštu i elektroničke komunikacije. Plaćam nesporni dio prema naputku Agencije.

 

14.05.09. ukopčavaju mi telefon. izdajem račun za prouzročenu štetu u poslovanju 4 dana x 500,00kn=2.000,00kn

 

20.05.09. Agencija je pokrenula postupak o čemu me pismeno obavijestila.

 

20.07.09. stiže opomena od Poslužitelja o nepodmirenom dugovanju. to su sporne razlike koje nisam platila.

 

pitanje:

 

da li da im izdam opomenu za ne plaćanje mojih računa?

da li da napišem odštetni zahtjev?

da li trebam ulaziti u postupak kao fizička osoba ili pravni subjekt?

kada su mi veća prava i koje su mi mogućnosti?

 

unaprijed se zahvaljujem.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija