Jump to content

Molim pomoć, hitno!


marely

Preporučene objave

Imam 21 godinu, redoviti sam student. Nedavno su mi se roditelji rastali i ja sam otišla s mamom. Otac radi ali nije prijavljen dakle nemogu ga nikako prisilit da plaća alimentaciju. Međutim, otac ima vrijednu imovinu koju iz osvete što sam stala na maminu stranu želi dati bratu. Dali ja to ikako mogu sprječiti i ostvariti svoje pravo na alimentaciju.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ma slažem se ja s vama. Ali gledajući čisto tehnički na pitanje, nitko tog oca (?) ne može spriječiti da svoju imovinu npr. proda (nije nužno) i novac da kome želi, a time i samo drugom djetetu.

Naravno, to ne isključuje njegovu (ali i majčinu obvezu) uzdržavanja tijekom studija. To pitanje treba riješiti tužbom - ali treba obratiti pažnju na činjenicu da je dijete punoljetno i da su se roditelji nedavno razveli. Stoga, nije bilo 'dodjele' djeteta na skrb jednom od roditelja nego je to obveza oba roditelja.

Kod koga imate prijavljeno prebivalište?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Ja živim sa majkom i prijavljena sam na njezinoj adresi.Napominjem da majka ima 2000kn mirovine i možete zamisliti kako nam je.Otac je već bratu prepisao svu imovinu. Postoji osnovana sumnja da moj otac boluje od paranoidne shizofrenije ,postoje mnoge indicije za to,zbog tog se i majka razvela od njega jer je odbijao lječničku pomoč a život s njim bio je nemoguč i što je bio stariji bilo je sve gore.Možda je njegova nikad potvrđena dijagnoza rezultirala time što se on mene praktički odrekao?!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ako je imovina bračna stečevina moguče je podnijeti tužbu za poništenje darovnog ili kupoprodajnog ugovora radi povrede bračne stečevine.

 

prouči presude Vrhovnog suda

www.vsrh.hr

bračna stečevina

 

provjerite ako nije izvršen prijepis imovine neka majka traži podjelu bračne stečevine.