Morgoth objavljeno: 24. listopad 2009. Dijeli objavljeno: 24. listopad 2009. Pozdrav, situacija je sljedeća: Mobitel sam odnio na servis u T-centar 10.09. Vraćen je u trgovinu nakon 4 tjedna sa oštećenjem ekrana kojeg prije nije bilo i za što imam pismeni dokaz. Rečeno mi je da će ili zamijeniti ekran ili dati novi uređaj, a da to mogu tek kad stigne odobrenje putem maila iz Zagreba. Uvjeravaju me da će doći i govore da oni tu ne mogu ništa. Uređaj je sada dva tjedna kod njih u trgovini sa razbijenim ekranom i oni još uvijek čekaju odobrenje. Ponašaju se krajnje neodgovorno i nezainteresirano. Pozvali me da pričam s voditeljem poslovnice, čekao sam voditelja 35 minuta iako je on bio u uredu i na kraju nije htio pričat. Bez mobitela sam sada 44 dana. Pisao sam pritužbu službi za korisnike jučer putem maila. Molim vas za savjet što napraviti u slučaju: a) da mi NE odobre popravak/zamjenu uređaja. Tužiti ih temeljem Članak 427. Zakona o obveznim odnosima? „(1) Prodavatelj, odnosno proizvođač dužan je o svom trošku prenijeti stvar do mjesta gdje se treba popraviti, odnosno zamijeniti te popravljenu, odnosno zamijenjenu stvar vratiti kupcu. (2) Za to vrijeme prodavatelj, odnosno proizvođač snosi rizik za propast ili oštećenje stvari.“ b) U slučaju da odobre popravak i odluče ponovo slat u servis, to bi značilo da ću biti bez mobitela ukupno minimalno 65 dana pa me zanima je li to zakonski prihvatljivo. Komu se još mogu obratiti u slučaju da njihovog odgovora i dalje ne bude. Hvala, pozdrav! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 24. listopad 2009. Dijeli odgovoreno: 24. listopad 2009. pismeno,preporučeno i sa povratnicom zatraži zamjenu uređaja u hitnom roku inaće otkazuješ uslugu zbog neizvršavanja ugovorene obveze. ili zahtjev predati na uruđbeni HT-ove prodaje uz ovjeru na kopiji kao potvrda da je zahtjev zaprimljen . Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
dobar-dan odgovoreno: 25. listopad 2009. Dijeli odgovoreno: 25. listopad 2009. da bi se tu moglo bilo što pametno reći moraš napisati što su napisali u listu kvarova kada si predao mobilni u T centru. U tome papiru mora stajati dali su primjećena mehanička oštećenja. ono što ti glede roka mogu kazati, više ne postoji rok do kada mobilni mora biti popravljen već stoji da će biti popravljen u RAZUMNOME roku. No međutim u T centru morali su ti po službenoj dužnosti ponuditi zamjenski aparat , jasno ako tvoj aparat je uzet na popravak kvarova koje pokriva jamstvo. I mobile ti je sigurno korektan po tom pitanju pitanje je samo procedure koja je vrlo striktna. Puno uspjeha Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Morgoth odgovoreno: 26. listopad 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 26. listopad 2009. Na papiru nije bilo označeno da ima mehaničkih oštećenja jer je bio u potpunosti neoštećem. Prilično sam siguran da istekom 45 dana istječe i "razumni rok"... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.