Jump to content

Prometna s policijom


oktam

Preporučene objave

Molim pomoc

 

Nedavno sam imao bizarnu prometnu nesrecu u kojoj sam se sudario s policijskim vozilom.

Sudar se dogodio na cesti D1,50 metara nakon skretanja iz kruznog toka,smjer Split prema Dugopolju .

Vozio sam u kruznom toku u skroz desnoj traci iza policijskog automobila marke Mercedes karavan

(po mom skromnom predviđanju star je najmanje 10 godina). Vrijeme je bilo polublacno,cesta vlazna i vozio

sam u drugoj brzini u kruznom toku iza policijskog automobila. Nakon izlaska iz kruznog toka pol.automobil je poceo lagano ubrzavati i ja za njim . Slijedeca slika koje se sjecam je zaustavljeni pol.automobil bez stop svjetala na cesti ispred mene i moja noga na kocnici. Aktivirao mi se ABS i znao sam da cu ga udariti jer je njihov auto bez

stop svjetala stao doslovno u nekoliko metara odjednom, u djelicu sekunde, na dijelu ceste koji postaje ravan

mislim iza znaka ogranicenja od 30 km/h.

U soku sam izasao van,otvorio vrata od policijskog auta pitao ih sto se dogodilo.

Vozac mi je rekao da ne zna,da mu je odjednom motor zabrujao tako da ce eksplodirati.

Nakon nekoliko minuta dosao je drugi policijski auto ciji je vozac objasnjavao vozacu mercedesa

nesto sto bi bilo otprilike da im se taj automatski mjenac cesto kvari i ispada.

Uvidaj je protekao u redu,za sada imam samo papir sa alko testom koji je 0,00.

Na mom automobilu stradalo je podosta toga .

Nisam ekspert ali nesreca je u najmanju ruku cudna i intrigira me.

Ne znam tehnicki sto im se dogodilo na Mercedesu s automatskim mjenacem koji je iznenada stao bez ukljucenih stop svjetala na otvorenoj cesti, da li je rijec o ljudskoj pogresci vozaca policijskog auta ili

svojevrsnom blokiranju automatskog mjenjaca zbog cega se auto doslovno ukopao na cesti.

Jos nisam dobio policijsko izvjesce ali mislim da bi me mogli teretiti kao krivca jer je po zakonu uvijek kriv onaj

tko udari drugo vozilo od straga.

Molim pomoc sto mi je ciniti? Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Brzina mog udarca bila je prema mom subjektivnom misljenju oko 20-30 km/h. Pretpostavljam da sam se prije sudara u voznji iza pol.automobila kretao brzinom od oko 45 km/h na razdaljini od oko 3-4 duzine automobila. Tragovi kocenja su mi nekoliko metara po vlaznoj cesti nakon kise. Nisam reagirao refleksno jer se na automobilu ispred mene nisu upalila stop svjetla. Pretpostavljam da sam reagirao oko pola sekunde kasnije i pri tom napravio 6-7 metara, pokusaj kocenja kad sam vidio ukopani automobil ispred sebe ,,, i na kraju udarac.

Njihov auto se zakopao na cesti odjednom bez normalnog zaustavnog puta. Nakon nesrece tu se stvorila jos jedna policijska ophodnja i vozac je rekao policajcu mercedesa da im na tom automobilu mjenjac cesto ispada ,,,,

Kad sam sve analizirao shvatio sam da su decki ubacili u P a ne D nakon ispadanja mjenjaca i auto im se zakopao.

Mozda zvuci kao SF ali je bilo tako i znam da cu zbog toga izvisiti jer bi morao napraviti 3D simulaciju dogadjaja da bi sudac na Prekrsajnom ovo mogao razumjeti s tehnicke strane, nije bilo stop svjetala i zaustavni put Mercedesa bio je 2 ili tri metra.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Gle, nema veze jesu li se upalila ovom stop svjetla ili nisu, jel stao u mjestu ili nije. Bio si dužan držati razmak između vozila kako bi mogao reagirati pravovremeno, pa i u toj situaciji. Tak da ti savjetujem da se prestaneš opterećivati eventualnim nedostacima ovog vozila naprijed, na kraju krajeva to što subjektivno navodiš nikako nećeš moći dokazati nigdje. Ukoliko nešto stigne na tvoju adresu, tada nam javi za što te terete.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Apsolutno je nevažno za određivanje krivice u nesreći da li vozilu ispred rade stop svjetla, ovo je regulirano ovime:

5. BRZINA

 

Članak 51.

 

(1) Vozač je dužan brzinu kretanja vozila prilagoditi osobinama i stanju ceste, vidljivosti, preglednosti, atmosferskim prilikama, stanju vozila i tereta te gustoći prometa tako da vozilo može pravodobno zaustaviti pred svakom zaprekom koju, u konkretnim uvjetima, može predvidjeti, odnosno da može pravodobno postupiti prema prometnom pravilu ili znaku.

 

Ako vozilu ispred ne rade stop svjetla, vozač može samo platiti kaznu za tehničku neispravnost vozila(teoretski), a što bi se moralo utvrditi vještačenjem vozila. Obzirom da rezultat vještačenja ne bi utjecao na određivanje krivice, ono se sigurno neće raditi jer je postupak vještačenja dosta skuplji od kazne koja slijedi za tehničku neispravnost votila.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija