Jump to content

Pokvareni poslodavac!!!


Fear

Preporučene objave

Poštovani

 

Naime ja sam izvanredni student, radim u jednoj malo firmi koja se bavi trgovinom.

 

U početku sam gazdi donio radnu knjizicu jer smo imali inspekcije radnika, tako da sam pola plaće primao na tekući račun, pola na crno, jer takav je bio dogovor, radim za minimalac legalno dok ostalo primim (primao sam na ruke)

 

Sad me gazda izigrao, nisu mi isplaćene 3 plaće, duguje mi još dodatnih 2500kn, problem je u tome što sam saznao naknadno od novog knjigovođe da uopće nisam zaveden kao radnik, dakle niti mi ide minalac, staž, zdravstveno, ništa, niti sam prijavljen, dakle praktički ne postojim.

 

Kako da se zaštitim? Kako da ostvarim prava na svoj novac?

 

A ukoliko do novca ne dodjem 14500kn (nažalost više mu se i ne nadam al eto možda se desi čudo), recite mi sve moguće opcije kako da dotičnom zagorčam život, spreman sam otić i na sud, čisto iz satisfakcije da ga upropastim, znam što smo u firmi radili i što radimo, dakle nepravilnosti (crnjaka u poslovanju ima, računa lažnih, robe na crno, svega i sve tajne ZNAM!).

 

Uskok? Inspektorat? Kome da podnosem nekakav izvještaj ili tužbu? Trebam li angažirati odvjetnika za ovo?

P.S. Toliko gnjusan bit prema meni koji mu sve radim i šutim mjesecima i nadam se tom minimalcu, na kraju i njega mi ne daje, ukoliko zakon i sve legalne opcije ne pomognu zna se tko hoće to odradit za 400-500 EUR :zao:

 

 

hvala vam

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prijava o radu na crno: Državnom inspektoratu-radnoj inspekciji u Vašem mjestu.

Tom prijavom inspektorat može ispitati poslodavca,napraviti zapisnik,navesti Vaše tvrdnje.

Nije mi jasno kako kažete da radite legalno a knjigovođa Vam tvrdi da Vas nema u evidenciji zaposlenih.Imate li Ugovor o radu,prijavu na mirovinsko i zdravstveno,pečat poslodavca s početkom rada u radnoj knjižici,isplatne liste za obračunate plaće?