inka30 objavljeno: 22. prosinac 2009. Dijeli objavljeno: 22. prosinac 2009. Molim pomoć, uključila sam ADSL prošle godine u 4.mj (2008.). Do 10 mj. sve je bilo OK. promet mi je bio ispod 1 GB. Stiže mi račun za 49 GM prometa u iznosu od 979,00 kn (platila sam samo 20,00 kn). Žalila sam se T-com-u na iznos računa. Naravno odbili su me. Žalila sam se HAKOM-u i dobila od njih pozitivno mišljenje. HAKOM traži da se T-com očituje, ali oni to ne rade već mi u 8.mj. 2009. šalju Opomenu pred sudski postupak i isključuju mi ADSL. Kontaktirala sam T-com i oni se duboko ispričavaju što su me isključili jer to nisu smjeli dok traje postupak. Prikopčavaju me i dalje čekam njihovo očitovanje na HAKOM-ovo rješenje. 17.12.2009. dobivam od odvjetničkog ureda Rješenje o ovrsi od 04.12.2009. Šta mi je za raditi? Da li da se žalim ili da platim? Da li je možda nastala zastara (dospjeće plaćanja računa je 21.11.2008.) ili ju je odgodila opomena pred sudski postupak? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 22. prosinac 2009. Dijeli odgovoreno: 22. prosinac 2009. rješenje o ovrsi možeš dobiti samo od javnog bilježnika . to što si dobila od odvjetnika je opomena pred ovrhu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
inka30 odgovoreno: 22. prosinac 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 22. prosinac 2009. Ja se ispričavam, dobila sam Rješenje o ovrsi od javnog bilježnika Željke Picukarić (Ovrv-xxx) sa datumom 04.12.2009. a zaprimila sam 17.12.2009. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 22. prosinac 2009. Dijeli odgovoreno: 22. prosinac 2009. na rješenje o ovrsi moraš uputiti žalbu (osporavati potraživanje u cijelosti)u zakonskom roku do 8 dana od primitka rješenja. ovrhovoditelj (HT)će biti upučen da u sudskom postupku vrši svoja potraživanja. ako ne uputiš žalbu rješenje postaje pravomočno i moraš platiti traženo (HT,odvjetnik,javni bilježnik). ako nastaviš sudski postupak izlažeš se povečanom trošku(sudska pristojba itd)ako izgubiš spor. sa HT-om treba komunicirati pismeno (preporučeno i sa povratnicom) a ne telefonom ili direktno (zahtjev za otklanjanje kvara,upit zbog iskopčanja itd.) važno pitanje je ko je instaliro opremu za ADSL dali imaš Wireless i dali je zaštičen. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
inka30 odgovoreno: 22. prosinac 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 22. prosinac 2009. ASDL opremu je instalirao T-com, imam Wireless i zaštićen je prema njihovim uputama koje su objavljene na njihovim stranicama. Moja greška je bila što nisam odmah promijenila početnu lozinku koju su mi oni dodijelili, nego sam se sa njom koristila 5 mj. Prema svemu sudeći bilo bi mi najbolje platiti sve troškove i raskinuti sa njima sve odnose. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.