Jump to content

raskid tele2 ugovora


ivan82

Preporučene objave

Pozdrav,

 

molio bih Vas za savjet pošto sam se našao u nezgodnoj situaciji.

 

Naime, 16.12.2009. sklopio sam dvogodišnji ugovor sa Tele2 za korištenje mobilnog interneta. Nakon 10-ak dana imao sam provalu u stan i otuđen mi je Tele2 usb modem zajedno sa laptopom.

Istog trena pozvao sam policiju te je napravljen zapisnik ukradenih stvari. Kroz par dana dobio sam ovjerenu potrvdu o krađi od strane policije.

Nakon toga sam kontaktirao službu za korisnike Tele2 i objasnio im cijelu situaciju te ih upitao ako je moguće raskinuti ugovor zbog krađe modema, odnosno nemogućnosti korištenja usluge, naravno bez naknada.

Na to mi je djelatnica odgovorila da to nije moguće, te jedino što mi oni mogu ponuditi je novi usb modem po cijeni od 395,00kn iako sam prvobitni platio samo 95,00kn, ili prijevremni raskid ugovora uz otplatu svih 24 mjeseca po 95,00 kn/mj.

Pošto se nisam sa time složio proučio sam OPĆE UVJETE POSLOVANJA TELE u kojima stoji:

 

" 6.3. Bilo kakav nedostatak, štetu, gubitak te odnosno krađu SIM kartice Pretplatnik je obvezan odmah prijaviti

TELE2–u telefonom ili telefaksom uz obavezno navođenje identifikacijskog broja SIM kartice, telefonskog broja

i drugih prikladnih informacija Pretplatnika koje su potrebne radi ocjene istinitosti prijave.

 

6.5. U slučaju krađe ili gubitka SIM kartice Pretplatnika se neće teretiti za troškove korištenja Usluga od trenutka

kada TELE2 primi od Pretplatnika potvrdu prijave o krađi ili gubitku u skladu sa stavkom 3. ovoga članka.

TELE2 neće biti odgovoran Pretplatniku ni bilo kojoj trećoj osobi za štetu koja nastane kao posljedica lažne

prijave o krađi ili gubitku SIM kartice."

 

 

Nakon toga faksirao sam potvrdu o krađi te zahtjev za prijevremni raskid ugovora bez naknada.

 

U roku od 4 dana nazvala me djelatnica Tele2 i obavijestila me o tome da su zaprimili moj zahtjev i potvrdu te da mi je zahtjev odbijen i ako želim raskinuti ugovor moram platiti preostalih 24 rata iako se radi o dokazanoj krađi uređaja.

Kada sam spomenuo članak 6.5. iz OPĆIH UVJETA POSLOVANJA, djelatnica mi je odgovorila da se to "misli" na troškove koje bi vjerojatno učinila osoba koja je ukrala uređaj, iako to nigdje u članku ne piše, te da bi nakon kratke rasprave ponovno rekla da se to "misli" na troškove koje sam učinio do trenutka kada mi je uređaj ukraden.

 

Nakon toga sam zamolio djelatnicu da mi to priopćenje koje mi je rekla putem telefona, pošalje pismeno na mail ili poštom na što je ona odgovorila da to nije u mogućnosti napraviti jer se to tako kod njih ne radi.

 

naravno da sam na kraju priče ostao totalno zbunjen i ne znam što mi je činiti. Ne želim platiti nešto što neću iskoristiti.

 

Molim Vas za bilo kakav savjet.

 

Hvala !

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

obavjest o krađi dostavi TELE2 pismeno preporučeno i sa povratnicom (potvrdu pošte i povratnicu čuvaj barem tri godine).

čuvaj i potvrdu od faxa.

kao dokaz da si operatera na vrijeme obavjestio o krađi uređaja.

pročitaj i Zakon o obveznim odnosima,dio koji se odnosi na ugovore.

 

Odsjek 3.

TUMAČENJE UGOVORA

Primjena odredaba i tumačenje spornih odredbi

Članak 319.

(1) Odredbe ugovora primjenjuju se onako kako glase.

(2) Pri tumačenju spornih odredbi ne treba se držati doslovnog značenja pojedinih izričaja, već treba istraživati zajedničku namjeru ugovaratelja i odredbu tako razumjeti kako to odgovara načelima obveznog prava utvrđenim ovim Zakonom

 

Nejasne odredbe u posebnim slučajevima

Članak 320.

(1) U slučaju kad je ugovor sklopljen prema unaprijed otisnutom sadržaju, ili kad je ugovor na drugi način pripremila i predložila jedna ugovorna strana, nejasne odredbe tumačit će se u korist druge strane.

(2) Nejasne odredbe u besplatnom ugovoru treba tumačiti u smislu koji je manje tegotan za dužnika, a u naplatnom u smislu kojim se ostvaruje pravičan odnos uzajamnih činidaba.

 

djelatnica u prodaji nije ovlaštena za tumačenje ugovora.

operater ti može(i treba) dati drugi uređaj u zamjenu za ukradeni i tražit da nastavite ugovorenu obvezu

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

hvala na odgovoru ..

 

vec sam slao i postom i faxom i zvao ih vec bezbroj puta i molio za pismeno ocitanje sveg tog sto mi uporno ponavljaju na telefon i rekli su da ne zele te da nisu obvezni mi nikakvo pismeno ocitanje dati te ukoliko zelim prijevremeni raskid ugovora da moram platiti prema ugovornoj obvezi sve rate iako se radi o krađi i da se taj članak koji sam naveo gore ne odnosi na moj slucaj.

Nikako mi nije jasno kako taj članak ne govori o tome što pise?!!

 

Što ja sada moram slijedeće napraviti??

 

Trazim prijevremeni raskd ugovora, potpisem, raskinem ugovor ali ne zelim platiti jer mi je modem ukraden i onda ce mi slati tuzbu i ovrhu i skinut mi sa place i naplatiti se??

 

da sam bogat uzeo bih odvjetnika i na sud s njima

 

jednostavno mi nije jasno sto uciniti ako oni tvrde da ja moram platiti prema ugovoru i da se članak taj ne odnosi na moj slucaj ..

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Po Zakonu o zaštiti potrošača ( NN 79/07, 125/07-ispravak, 79/09 i 89/09 - ispravak) ti moraju pismeno odgovoriti !

 

Pozovi se na čl. 8 Doduše isti članak ne spominje riječ pismeni.

 

Članak 8. ( pročišćeni teklst)

 

(1) Svaki trgovac je dužan potrošačima omogućiti podnošenje pisanih prigovora, bilo u

prodajnom prostoru ili putem pošte, telefaks uređaja ili elektroničke poštom, te na njih

odgovoriti odmah po primitku, a najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog

prigovora.(2) Trgovac je dužan u prodajnom prostoru vidljivo istaknuti obavijest o načinu podnošenja pisanih prigovora iz stavka 1. ovoga članka.

(3) Svaki trgovac, dužan je voditi i čuvati pisanu evidenciju prigovora potrošača iz stavka

1. ovog članka najmanje godinu dana od dana primitka prigovora potrošača.

 

IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

 

Članak 130.

 

(1) U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijedlog za mirenje Centru za mirenje Hrvatske gospodarske komore, Centru za mirenje Hrvatske obrtničke komore ili Centru za mirenje Hrvatske udruge poslodavaca, kao i prijavu Sudu časti Hrvatske gospodarske komore i Sudu časti Hrvatske obrtničke komore.

(2) Mirenje pred centrima za mirenje iz stavka 1. ovoga članka provodi se sukladno Pravilniku o mirenju Hrvatske gospodarske komore, Pravilniku o mirenju Hrvatske obrtničke komore, te Pravilniku o mirenju Hrvatske udruge poslodavaca.

(3) Postupak pred sudovima časti iz stavka 1. ovoga članka provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori kojima se treba propisati da u vijećima tih sudova osim nezavisnih pravnih stručnjaka moraju ravnopravno biti zastupljeni predstavnici trgovaca i potrošača.

(4) Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska obrtnička komora i Hrvatska udruga poslodavaca će uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača donijeti Odluku o troškovima mirenja u potrošačkim sporovima, odnosno u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore kojom će odrediti visinu naknada, nagrada i ostalih troškova mirenja i postupaka iz stavka 1. ovoga članka.

(5) Nagodba koja se sklopi u postupku mirenja pred centrima iz stavka 1. ovoga članka ima svojstvo ovršne isprave.

(6) Sredstva za troškove mirenja pred Centrom za mirenje Hrvatske gospodarske komore, Centrom za mirenje Hrvatske obrtničke komore ili Centrom za mirenje Hrvatske udruge poslodavaca i postupke pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore iz stavka 1. ovoga članka, osigurat će se u državnom proračunu.

 

 

Zaprijeti im prijavom sudu časti pri HGK. Ako ne odgovore prijavi ih. Vidi www.hgk.hr :-?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija