Jump to content

Tužba protivT-COM-a


dadinho0007

Preporučene objave

Ekipa pozdrav!

 

Imam jedan problem u vezi T-COM-a.

Već se tri godine cijela moja ulica muči oko dobivanja ADSL interneta... mi smo jedno od tri mjesta u cijeloj županiji koje još nema ADSL, a po mišljenju T-com-a to neće biti uskoro..zamislite!

 

1996te godine smo dobili svoju telefonsku centralu koja je tada trebala već biti spremna za digitlano doba(pošto su digitalne centrale tada bile normalna stvar). Naravno, netko je umjesto toga stavio analognu, a razliku novca stavio sebi u džep... :zao: tipično Hrvatska...

ajmo dalje...telekomunikacijski vodovi nisu zakopani pod zemljom, nego se vuku po tavanima i banderama, čak niti nema svatko svoju vlastitu telefonsku paricu, već ju dijelimo na 4 dijela preko PCM-a tako da bi i ostali susjedi imali telefon.... što je PCM?

PCM je uređaj koji jednu paricu dijeli na do 4 linije smanjujući joj pri tom frekventni opseg (bandwith). Uređaj se postavlja u mjestima mreže gdje nema dovoljno parica do korisnika.

 

Kako ga prepoznati. Na strani korisnika to je obično metalna kutija sa led diodama. Na njoj i piše da je to PCM, no ako je smještena van pogleda korisnika (negdje u HT ormariću), onda možete lako detektirati ako imate analogni 56K modem.

Ako se modem NE SPAJA brzinama većim od 31.2 kbps, a vi niste ugasili 56K protokol - onda je PCM na Vašoj liniji. Također, ako vam na MAXADSL stranici pri provjeri broja piše da je MAXADSL dostupan, ali da je potrebno izvršiti dodatne radove na tekeomunikacijskoj mreži, onda je to opet znak da imate PCM između vas i centrale.

Glavni problem kod skidanja PCM je taj što u pravilu na tim linijama na kojima je PCM nema dovoljno parica, pa treba povući nove kablove. Tamo gdje je mreža pod zemljom nema problema - ali tamo nema ni PCM-ova, a tamo gdje su HT kablovi po kućama (tavanima kod mene) treba naći rješenje kako dovući novu liniju.

 

koliko se da iščitati...ova ponašanje od T-com-a je poprilično protuzakonito...

evo i zašto:

PCM uređajem se vrlo teško spojiti i minimalnim zagarantiranim brzinama od 28.8 kbps, a kada se veza s modemom i uspostavi vrlo često puca, čime se izravni krši zakon o telekomunikacijama (NN 122/03, članak 37. stavak 2 Osnovne telekomunikacijske usluge) i pravilnik o osnovnim telekomunikacijskim uslugama (NN 123/05, članak 2. stavak 1 i članak 20. stavak 4), te opći uvjeti T-COM-a (čl10. st.1 i 2). Ovim stavcima zakona, pravilnika i općih uvjeta propisuju se minimalni uvjeti osnovnih telekomunikacijskih usluga.

 

Naravno, zakon nalaže citat: „...uz brzine prijenosa podataka koje omogućuju djelotvoran pristup Internetu, uzimajući u obzir raširene tehnologije kojima se koristi većina pretplatnika, kao i tehnološku ostvarivost,“ čl.37, st.1. , a meni je zbog ovog uređaja na liniji onemogućen pristup bilo kojoj ADSL usluzi. Iz tih razloga smatram se oštećenim prema gore navedenim navodima zakona i pravilnika.

 

 

U korist ovoga ide i činjenica da kablovi u vlasništvu T-COM-a prolaze kroz prostor obiteljske kuće koja nije u vlasništvu T-COM-a i zato on mora izmjestiti svoje kablove iz prostora koji nije njegovo vlasništvo u adekvatnije prostore (pod zemlju).

 

naši problemi kod ADSL-a: 1.digitalna centrala

2.PCM

3.postavljanje novih vodova

kod ovog prvog ne krše izravno zakon(valjda), dok kod ostala dva to itekako rade...

 

nadam se da sam maksinmalno pomogao pri opisu situacije...

 

a sad dolaze moja pitanja :-D

 

šta mi kao stanovnici cijelog mjesta moramo napravit da se pokrene pravni postupak protiv svih tih nepravlinosti?

koje dokumente trebamo, kako treba izgledati peticija ili šta već? šta sve treba biti navedeno u pritužbi? da li postoji i mogućnost da kolektivno tužimo T-com i da tražimo povrat novca od plaćanja pretplate od dana kad je PCM postao protuzakonit? da li imamo pravo tražiti plaćanje najamnine za sve ove silne kablove koji nam se vuku po tavanima, za PCM koji stoji pričvršćen na kući? nama je tog T-hitlera već stvarno puna kapa i sad kad nam već neće omogućiti kulturnu uslugu, onda ih barem želimo natjerati da zbog toga plate! i da nam dovuku internet više!

 

unaprijed zahvaljujem!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

dadinho0007 je napisao:

Ekipa pozdrav!

 

Imam jedan problem u vezi T-COM-a.

Već se tri godine cijela moja ulica muči oko dobivanja ADSL interneta... mi smo jedno od tri mjesta u cijeloj županiji koje još nema ADSL, a po mišljenju T-com-a to neće biti uskoro..zamislite!

 

1996te godine smo dobili svoju telefonsku centralu koja je tada trebala već biti spremna za digitlano doba(pošto su digitalne centrale tada bile normalna stvar). Naravno, netko je umjesto toga stavio analognu, a razliku novca stavio sebi u džep... :zao: tipično Hrvatska...

ajmo dalje...telekomunikacijski vodovi nisu zakopani pod zemljom, nego se vuku po tavanima i banderama, čak niti nema svatko svoju vlastitu telefonsku paricu, već ju dijelimo na 4 dijela preko PCM-a tako da bi i ostali susjedi imali telefon.... što je PCM?

PCM je uređaj koji jednu paricu dijeli na do 4 linije smanjujući joj pri tom frekventni opseg (bandwith). Uređaj se postavlja u mjestima mreže gdje nema dovoljno parica do korisnika.

 

Kako ga prepoznati. Na strani korisnika to je obično metalna kutija sa led diodama. Na njoj i piše da je to PCM, no ako je smještena van pogleda korisnika (negdje u HT ormariću), onda možete lako detektirati ako imate analogni 56K modem.

Ako se modem NE SPAJA brzinama većim od 31.2 kbps, a vi niste ugasili 56K protokol - onda je PCM na Vašoj liniji. Također, ako vam na MAXADSL stranici pri provjeri broja piše da je MAXADSL dostupan, ali da je potrebno izvršiti dodatne radove na tekeomunikacijskoj mreži, onda je to opet znak da imate PCM između vas i centrale.

Glavni problem kod skidanja PCM je taj što u pravilu na tim linijama na kojima je PCM nema dovoljno parica, pa treba povući nove kablove. Tamo gdje je mreža pod zemljom nema problema - ali tamo nema ni PCM-ova, a tamo gdje su HT kablovi po kućama (tavanima kod mene) treba naći rješenje kako dovući novu liniju.

 

koliko se da iščitati...ova ponašanje od T-com-a je poprilično protuzakonito...

evo i zašto:

PCM uređajem se vrlo teško spojiti i minimalnim zagarantiranim brzinama od 28.8 kbps, a kada se veza s modemom i uspostavi vrlo često puca, čime se izravni krši zakon o telekomunikacijama (NN 122/03, članak 37. stavak 2 Osnovne telekomunikacijske usluge) i pravilnik o osnovnim telekomunikacijskim uslugama (NN 123/05, članak 2. stavak 1 i članak 20. stavak 4), te opći uvjeti T-COM-a (čl10. st.1 i 2). Ovim stavcima zakona, pravilnika i općih uvjeta propisuju se minimalni uvjeti osnovnih telekomunikacijskih usluga.

 

Naravno, zakon nalaže citat: „...uz brzine prijenosa podataka koje omogućuju djelotvoran pristup Internetu, uzimajući u obzir raširene tehnologije kojima se koristi većina pretplatnika, kao i tehnološku ostvarivost,“ čl.37, st.1. , a meni je zbog ovog uređaja na liniji onemogućen pristup bilo kojoj ADSL usluzi. Iz tih razloga smatram se oštećenim prema gore navedenim navodima zakona i pravilnika.

 

 

U korist ovoga ide i činjenica da kablovi u vlasništvu T-COM-a prolaze kroz prostor obiteljske kuće koja nije u vlasništvu T-COM-a i zato on mora izmjestiti svoje kablove iz prostora koji nije njegovo vlasništvo u adekvatnije prostore (pod zemlju).

 

naši problemi kod ADSL-a: 1.digitalna centrala

2.PCM

3.postavljanje novih vodova

kod ovog prvog ne krše izravno zakon(valjda), dok kod ostala dva to itekako rade...

 

nadam se da sam maksinmalno pomogao pri opisu situacije...

 

a sad dolaze moja pitanja :-D

 

šta mi kao stanovnici cijelog mjesta moramo napravit da se pokrene pravni postupak protiv svih tih nepravlinosti?

koje dokumente trebamo, kako treba izgledati peticija ili šta već? šta sve treba biti navedeno u pritužbi? da li postoji i mogućnost da kolektivno tužimo T-com i da tražimo povrat novca od plaćanja pretplate od dana kad je PCM postao protuzakonit? da li imamo pravo tražiti plaćanje najamnine za sve ove silne kablove koji nam se vuku po tavanima, za PCM koji stoji pričvršćen na kući? nama je tog T-hitlera već stvarno puna kapa i sad kad nam već neće omogućiti kulturnu uslugu, onda ih barem želimo natjerati da zbog toga plate! i da nam dovuku internet više!

 

unaprijed zahvaljujem!

 

Sto se tice vodova po tavanima, prihvatili ste to sami kao jedan teret u cilju uspostave telekom. veza, te je vrlo tesko tu traziti bilo kakvu naknadu.

Ako ne odgovara brzina ADSL-a, imate li ugovornu odredbu sta raditi? Ukoliko se radi o bitnom odstupanju zasto ne trazite rijesenje s njima? Smanjenje cijene...ili ima li ikakav drugi provajder da daje slicne usluge?

Cini mi se, iz Vasih navoda da nema? Ukoliko je isti problem bas kod svakog, obratite im se kolektivno potpisanim pismom i zatrazite rijesenje. Sacekajte sta ce Vam i kako odgovoriti.

Postupak dokazivanj iz proslosti je takodje otezan, a u sudskoj praksi je uobicajeno u vanparnicnom postupku zatraziti takozv.obezbjedjene dokaza, gdje bi ste uz pomoc informatickog vjestaka ili nekog drugig uspjeli koliko toliko obezbjediti nekakav dokaz.

I ovo se moze kolektivno uraditi.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija