Jump to content

pitanje iz radnih odnosa


anabela2

Preporučene objave

poštovani!

U radnom sam odnosu na neodređeno vrijeme 14 god.u o.školi. Nastali su određeni problemi zbog nekoliko frustriranih roditelja koji žele moju smjenu. Zbog neprofesionalnosti mog direktora digla se velika prašina na moju štetu bez razloga. Direktor vrši mobing na meni želeći mi oduzet to odjeljenje iako je većina roditelja da nastavim dalje, a manjina ucjenjuje većinu i to direktor odobrava.Želi mi dati za moje radno iskustvo neodgovarajuće poslove što ne prihvatam. Traži od mene pismenu izjavu da sama odlučim koje radno mjesto da izaberem kao što sam navela ne odgovara mi ni jedno, te imala bi manju plaću. Ako ne mogu voditi postojeće odjeljenje tražim da mi se da drugo, što direktor ne želi.Savjetuje mi da prihvatim samo narednu školsku godinu jedno od po meni neodgovarajućih radnih mjesta, a slijedeće obećava da će mi dati drugo odjeljenje, što smatram da igra prljavu igru. Napominjem da imam visoke bodove iz razloa što je svake godine sve manje djece a nastavnici prekobrojni i u tom slučaju ako ne prihvatim ponudu koju mi nudi odnosno da sama dam izjavu,ili će me on rasporediti gdje on želi,uporno tvrdi da ako ja neprihvatim to što mi nudi, neko od mlađih kolega koji imaju manji broj bodova od mene će ostati bez posla.Molim Vaše stručno mišljenje i savjet. Puno hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

e draga moja..."frustrirani roditelji" žele tvoju smjenu a ti imaš 14 godina staža!? Imaš posao za stalno, bahatiš se jer ne "prihvataš" drugo odjeljenje.

Naravno da te traži pisano očitovanje jer mu je sigurno pun kufer zvoncanja.

Sigurno si tražila izvannastavnu aktivnost cvjećare a dobila ritmičko scensku s kojom treba dobrano raditi

:smijeh::smijeh:

Ovakvi likovi rade u školama, u slučaju viška radnika bivaju preraspoređeni u druge škole s nekim drugim "frustriranim roditeljima" a obični smrtnici koji izgaraju za poslom učitelja ne mogu ili jedva pronalaze svoje mjesto makar i u područnim školama s kombiniranim odjeljenjima.

 

:palacdolje:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Čekaj malo, nisam sigurna da sve razumijem. Raspored učitelja po razrdnim odjelima vrši ravnatelj dokumentom koji se najčešće naziva "rješenje o zaduženju" iako je to nepravilno, jer se rješenja donose u upravnom postupku, ovdje bi bio bolji izraz "odluka". Dakle, takav dokument dobije svaki učitelj na početku školske godine i u njemu piše gdje on radi - u kojem razrednom odjelu (ili više njih u predmetnoj nastavi) i od čega se njegovo radno vrijeme sastoji (redovna nastava, dodatna, dopunska, izvannastavne aktivnosti, razredništvo.... i ostali poslovi). Dakle, na ovaj akt ravnatelja se radnik može žaliti (na kraju je pouka o pravnom lijeku) i to najčešće školskom odboru, pa se gospođa lijepo neka žali. Može se žaliti i prosvjetnoj inspekciji jer su njene kontrolne ovlasti vrlo velike i obuhvaćaju i ovaj nadzor. Iz pisma zaključujem da se radi o razrednoj nastavi, spominju se roditelji. Jest neobično da ravnatelj mijenja razrednika u razrednoj nastavi ali nije zabranjeno. Ako to čini na nagovor roditelja, valjda ima razloga, ili misli da njih činjenica roditeljstva kvalificira da vrše nadzor nad radom i vrše raspored učitelja u školama, a to onda govori i o ravnatelju. Zbunjuje dio o plaći i o bodovima - ne znam koji su to bodovi koji postoje u školama. U svakom slučaju, mjesto rada se za učitelje definira ovim aktom o zaduženju, pa kad se taj dobije može se reagirati, ovo sad je sve "što bi bilo kad bi bilo ..."

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

da pojasnim: bodovanje zaposlenika u razrednoj nastavi se vrši svake godine,što podrazumjeva: broj godina staža, sprema, porodične prilike, zdravstveno stanje,napredovanje u struci itd. iz razloga što su zaposlenici prekobrojni, a učenika svake godine sve manje. Na taj način se odlučuje o tehnološkom višku ko ima najmanji broj bodova, bez obzira što je u stalnom radnom odnosu je tehnološki višak ako nema razreda od minimum 18 učenika. A plaća za VSS je ista stim što pojedini u svom radu mogu napredovati u struci na osnovu svake dvije godine,vrši se ocjenjivanje rada. Te na osnovu toga dobija se zvanje mentor, stručni savjetnik itd. i tu je veća plaća.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Imate li vi pravilnikom o radu u toj školi gdje radite ustanovljen ovaj način bodovanja (mislim na godine staža, spremu, porodične prilike...), jer u ZOOOSŠ ga nema, u KU za osnovne škole ga također nema nego kao općenite fraze.

Tehnološki višak je osoba koja ostane bez radnog mjesta i zato je osobito važno da u ugovoru o radu piše radi li osoba u npr.matičnoj školi ili u područnoj, jer tamo gdje se ukida radno mjesto pojavljuje se tehnološki višak. Ravnatelj mora biti taj koji, uz pomoć bodova ili bez, donosi odluku o tome tko je tehnološki višak i o tome mu treba uručiti odluku o otkazu iz poslovno uvjetovanih razloga. Upravo zbog rješenja o zaduženju koja imaju rok trajanja jednu školsku godinu moguće je da u razrednoj nastavi jednu godinu vodite prvi razred, pa slijedeću opet prvi ili treći, znam da to nije uobičajeno ali formalno nije ni zabranjeno i znam da postoje zaista neki put opravdani razlozi za to. Na odluku se možete žaliti u roku koji piše u uputi o pravnom lijeku, a ako se ne žalite postajete dio liste koju vode uredi državne uprave po županijama i sa koje se na osnovu potreba za zaposlenicima koje škole prijavljuju ti ljudi koji su tehnol.višak upućuju na rad, a bez inače obveznog natječaja.

Mentori su nastavnici koji su osim stručne spreme propisane ZOOOSŠ i stručnog ispita, stekli i određeno radno iskustvo tijekom kojeg su se osobito usavršavali i taj tijek usavršavanja dokumentirali višem savjetniku (to su osobe pri Agenciji za odgoj i obrazovanje, pojedinačno po predmetima). Svaki profesor može uložiti trud i napor da postane mentor, ide na stručna usavršavanja, drži o tome predavanja kolegama u svojoj i drugim školama i nastoji što više iz svog područja naučiti. Potrebno je da ih i ravnatelj ili učiteljsko vijeće predloži za napredovanje u zvanje mentora i nakon održanog pokaznog sata viši savjetnik upućuje prijedlog da se osoba ta i ta promovira u mentora. To nosi veću plaću jer je koeficijent veći. Dalje ide stupanj mentor savjetnik, za još malo veću plaću. Obično takvi ljudi postanu i voditelji stručnih vijeća za svoj predmet, pa rade dva sata manje u nastavi.

Minimum 18 učenika je bilo do prije dvije godine kad je donesen pedagoški standard koji je rekao da se razred sa 28 učenika dijeli na dva. Neki dan je novi pravilnik o broju učenika u razrednim odjelima povećao taj broj na 30 učenika, čak 34 kad je to jedini odjel na školi. Smatram da je neprimjereno da se kadrovska politika vodi na osnvou sugestija roditelja, oni naprosto ne mogu biti objektivni u svojim prosudbama, a najčešće nisu niti stručni jer su drugih zanimanja a ne prosvjetari.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija