JeleMar objavljeno: 16. ožujak 2011. Dijeli objavljeno: 16. ožujak 2011. Pozdrav svima, molim da mi odgovore oni koji stvarno kuže poreze. postoji firma d.. kojoj ja kao fizička osoba želim iznajmiti neku informatičku opremu na 1g. Moram sklopiti ugovor o najmu informatičke opreme s firma d.. a) da li moram otvoriti žiro-račun za mjesečne uplate? b) da li firma d.. može meni uplaćivati na tekući račun? Ne bih želio nikoga zeznuti (ni firmu niti državu za porez) nego da bude sve čisto, znači konkretno u ugovor upisujem svoj broj tekućeg ili žiro računa? Ako firma meni uplati mjesečni iznos od 200kn (tekući ili žiro rn., svejedno), da li ja kao fizička osoba ili firma d.. plaća nekakav porez na taj najam informatičke opreme i koliki je iznos? Hvala svima P.S. Jedino što zna je da ovaj najam nema veze s najmom stanova, građevinskog materijala itd., radi se o najmu informatičke opreme npr, pisač, PC itd. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
marco24 odgovoreno: 17. ožujak 2011. Dijeli odgovoreno: 17. ožujak 2011. po pravilu uplate bi se trebale vršiti na žiro račun, naravno sa žiro računa firme. plaća se porez od 12 % plus prirez Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.