Jump to content

alimentacija 'ponavljanje' godine


ana_t

Preporučene objave

Pročitala sam,koliko mi se čini,sve postove ovdje vezane uz alimentaciju,ali odgovor na svoje pitanje nisam pronašla.

Moje pitanje:otac mi je redovito ,tokom srednje škole i trenutačne (redovno upisane) 1.god.faksa, uplaćivao alimentaciju na moj račun(takav je bio dogovor pri rastavi).Ja sam 1.semestar išla na faks,ali 2. ne idem jer mislim ponovo upisati dr.smjer(što znači da ću ponovo biti 1.godina).To sam ocu i rekla.

Zanima me postoji li možda u zakonu neki članak da mi on nije dužan plaćati alimentaciju ako 'ponavljam' godinu?

Unaprijed hvala.

:-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ovo pitanje i mene interesira, ali što se podrazumije va pod "redovno" jer student može biti i redovan na teret ministarstva i redovan s osobnim plaćanjem, e sada pitanje: da li se ima pravo na obustavu alimentacije kad je upis na fakultet uz osobno plaćanje, znači sam student plaća i tako cijelu godinu neda niti jedan ispit, zatim ponovno upiše isti fakultet ponovno uz plaćanje i dalje ne daje ispit, tj. funkcija je upisa samo da se dobije alimentacija, da li se tako može u nedogled, student ima 22 godine.

Hvala na odgovoru.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ma sve je to redovno i može se ponavljat godina jedanput.dapače prema sudskoj praksi čak i osoba koja je izvanredni student,nije navršila 26 godina, a fakultet je upisala nakon srednje škole,al je eto upala kao izvanredni i uredno tj.redovno obavlja svoje obveze na fakultetu-dakle izvršava obveze kao redovni student , nije u redovnom radnom odnosu i nema sredstava za život ima pravo na uzdržavanje

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

možete li vi pokazati neki primjer iz te sudske prakse? ne možete

redovitost se ocjenjuje na osnovi statuta sveučilišta. Zna se vrlo dobro tko je redovan, a tko izvanredan student. Izvanredan student u biti studira uz rad, te je već time radno sposoban.