AlexxxSK objavljeno: 14. ožujak 2013. Dijeli objavljeno: 14. ožujak 2013. Molio bih Vas za mišljenje, naime krajem 2009. godine uselio sam u vlastiti stan u jednoj zagrebačkoj novogradnji. Od prvog dana Zagrebački Holding podružnica Čistoća mi nikada nije slala uplatnice za sakupljanje i odvoz komunalnog otpada sve do ove godine kada su poslali račune od lipnja 2012. do veljače 2013. Zanima me da li mogu osporavati račune za proteklo razdoblje, budući da mi niti nisu slali račune i da je propust bio s njihove strane? Želim naglasiti da sam spreman plaćati račune od ove godine, ali smatram da ne bih trebao platiti račune za proteklo razdoblje jer niti nisu dostavljeni na vrijeme. Zakon o zaštiti potrošača u članku 12. govori da trgovac mora za obavljenu uslugu potrošaču izdati račun koji mora biti točan, itd., no nigdje se ne spominju rokovi ispostave računa za obavljenu uslugu. Da li da osporavam navedene račune i imam li uopće uporište u činjenici da nisu slali račune na vrijeme do sada? Hvala na odgovorima. Ispričavam se ako je ova tema već bila raspravljana prije. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 14. ožujak 2013. Dijeli odgovoreno: 14. ožujak 2013. bitno je dali ste koristili uslugu. ako ste koristili uslugu a niste dobili račun trebali ste ga tražiti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.