Sinky33 objavljeno: 30. listopad 2013. Dijeli objavljeno: 30. listopad 2013. Poštovani, Imam trenutno jedan problem oko naplate za prodano vozilo. Kako sam vozilo (gliser) prodao "prijatelju" nije mi isplatio cijelu svotu. Radi se o svoti od 4800€, 2500 mi je isplatio odmah, 2000 je trebao kroz par dana dok mu placa sjedne i sve podigne s računa, a onih 300 sam mu rekao kad bude imao. Naime nakon 7-8 dana on mene zove kako njemu vozilo sad nije u redu, kako motor ne radi kako treba i sl. te mi nudi isplatu od 500€ i to je to. Naravno da ja ne pristajem na to jer je vozilo bilo ispravno dok je bilo kod mene. Da još malo zakompliciram stvar nismo radili nikakav ugovor jer vozilo nije na meni nego na obrtu drugog prijatelja s kojim sam radio ovu sezonu, a mislim da ni oni međusobno još nisu napravili nikakav ugovor. Što se tiče dokaza o prodaji najčvršći koji imam je majka kojoj sam u roku od par minuta proslijedio onih 2500€ jer sam zapravo za prijašnju kupnju tog vozila posudio pare od nje. Znam da sam ovdje ispao glup i naivan , pa sad vas molim da mi pomognete s nekim savjetima , dali postoji neki pravni, sudski i sl. način koji će ga prisiliti da mi isplati dug, jer što se pregovora tiče jednostavno nema rješenja kojim bi obojica bili zadovoljni. Lijep pozdrav i hvala unaprijed Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 31. listopad 2013. Dijeli odgovoreno: 31. listopad 2013. Sinkec, moj Sinkec... Jeste ga "usosili", onak vrhunski. Dva pitanja - 1. Jel ovaj gliser na kraju prodajete vi ili ovaj vaš prijatelj na čiji obrt glasi gliser (u kojoj varijanti ste vi zapravo posrednik)? 2. Jel gliser ispravan, odnosno je li prilikom "kupnje", odnosno preuzimanja isti bio pregledan - testiran od strane kupca? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Sinky33 odgovoreno: 31. listopad 2013. Autor Dijeli odgovoreno: 31. listopad 2013. Mislim da gore "usosit" nisam mogao 1. Ja sam prodao gliser, znaci gliser je bio moj, ali na papiru vlasnik glisera je drugi prijatelj koji ima obrt, jer sam radio ovo lito s njim pa je gliser morao glasiti na vlasnika obrta 2. Gliser je bio ispravan i isproban od strane kupca, jos ga je sam i odvezao u svoje misto, i narednih se dana vozio s njim Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 31. listopad 2013. Dijeli odgovoreno: 31. listopad 2013. Sinkec, ako se gliser i dalje vodi na obrt prijatelja, pravno gledajući on je vlasnik, a ne vi. Druga stvar - ovdje se očito radi o odgovornosti za materijalne nedostatke prodane stvari, gdje vi (odnosno vaš prijatelj kao vlasnik obrta na koji se vodi gliser) kao prodavatelj, ne stojite baš najbolje, zbog predmnijeve odgovornosti prodavatelja iz čl. 400. st. 3. Zakona o obveznim odnosima (osim ako dokažete suprotno). Kupac bi mogao navesti kako se radi o skrivenom nedostatku, on je sa svoje strane učinio što je trebao - obavijestio vas je u roku o uočenome nedostatku, te je temeljem čl. 410. Zakona o obveznim odnosima, po svom izboru zatražio sniženje cijene. Ako mu vi ne udovoljite zahtjevu u roku koji vam je ostavio, ugovor se raskida po samom zakonu, osim ako ga kupac izjavom održi na snazi. Gledajte, da li je kvar na motoru nastao zbog nečeg što je on napravio u ovih 10-ak dana ili pak je posljedica razloga koji je postojao kada je gliser još bio kod vas, to se čak i vještačenjem neće moći apsolutno utvrditi. Moj savjet vam je da se dogovorite, bilo koji dogovor po meni je bolja solucija, jer parničenje bi moglo potrajati i rezultirati prilično visokim troškovima, a "samo nebo zna" kako će završiti. Dakle - ili dogovor ili jedno drugome vrati gliser odnosno novac. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Sinky33 odgovoreno: 1. studeni 2013. Autor Dijeli odgovoreno: 1. studeni 2013. Ajajajajaj Znači, G-men; i ako prebacim gliser na sebe to bas i ne mijenja stvar. Vejrojatno glupo pitanje, ali dali možda postoji neki način da potražujem dug. Znači da tražim da mi se isplati jer mi je on dužan, ne spominjući da mi on ne želi isplatiti jer sad gliser navodno nije ispravan Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Sinky33 odgovoreno: 1. studeni 2013. Autor Dijeli odgovoreno: 1. studeni 2013. I ovaj mi članak nije baš najjasniji: čl. 400. (3) Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka. vrijeme prijelaza rizika i 6 mj...? Postoje vozila za koja ni pri kupnji novih ne dobijas nikakvu garanciju.. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 1. studeni 2013. Dijeli odgovoreno: 1. studeni 2013. Sinky, možete ga vi i tužiti, ali je veliko pitanje kako će tužba proći. Na temelju ovih podataka, smatram da ne bude prošla dobro. Ali odluka je vaša. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Sinky33 odgovoreno: 1. studeni 2013. Autor Dijeli odgovoreno: 1. studeni 2013. Zar stvarno nema slucaja u kojem sam ja u prednosti..? Hvala svejedno G-man, ali jednostavno se ne mogu pomiriti s tim da ce klinac zadrati mojih 2300€, ipak to nije mala lova pogotovo s obzirom da trenutno studiram, i to kao vanredan student, tako da vam ne pricam o svim troskovima i nikakvim pravima Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 1. studeni 2013. Dijeli odgovoreno: 1. studeni 2013. Sinky, krivo ste shvatili. Ili se probajte dogovoriti, ako je dogovor moguć ili neka on vama vrati gliser, a vi njemu ovih 2.500,00 eura, pa nađite nekog drugog kupca. S time da ništa niste naveli - je li na kraju što s motorom glisera ili je to samo priča za malu djecu servirana od kupca? Sinky33 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Sinky33 odgovoreno: 1. studeni 2013. Autor Dijeli odgovoreno: 1. studeni 2013. Motoru ocito je nesto jer on od mene traži i da snosim troškove servisa. Ali prilikom predaje glisera motor je bio ispravan. Cilo lito sam radio s tim gliserom. A ja ne želim neispravan gliser nazad Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 2. studeni 2013. Dijeli odgovoreno: 2. studeni 2013. Jeste li možda neposredno prije prodaje, napravili servis glisera? Ili imate kakve svjedoke koji su nazočili pregledu glisera od strane kupca prilikom preuzimanja glisera? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Sinky33 odgovoreno: 2. studeni 2013. Autor Dijeli odgovoreno: 2. studeni 2013. Na gliseru sam ja napravio manji servis ali prije ljeta. Nitko osim kupca nije pregledao gliser. On je pogledao, provozali smo se i to je to, bio je zadovoljan. Možda imam svjedoka koji mogu potvrditi da je gliser bio u redu, ali ne neposredno pri prodaji Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 2. studeni 2013. Dijeli odgovoreno: 2. studeni 2013. Bilo kakav dogovor, po meni je najbolja opcija. Sve ostalo - rizik. Odluka je vaša. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Sinky33 odgovoreno: 2. studeni 2013. Autor Dijeli odgovoreno: 2. studeni 2013. Da je neki dogovor moguć nebi ni sebe zamarao nekim pravnim postupcima.. Al svejedno hvala pomoci G-man. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.