Jump to content

kazna za alkohol i naknadni problemi


juravz

Preporučene objave

Poštovanje!

Prije dvije godine sam zaustavljen u voznji u alkoholiziranom stanju, napuhao sam 0.67, smanjeno na 0.57. Medjutim, imao sam 22 godine pa kao mladi vozač dobio sam kaznu od 1000 kuna i 6 mjeseci bez vozacke. Prilozio sam zalbu, da sam nezaposlen, student, teska financijska situacija, do sada nisam imao prekrsaja. Godinu i nesto nakon toga, dobio sam odgovor na zalbu, prihvacena je, smanjili su mi kaznu na 600 kuna, nisam morao platiti sudske troskove te su maknuli zabranu upravljanja vozilom od 6 mjeseci. Dobio sam rjesenje i uplatnicu od 400 kuna za uplatu unutar 8 dana.. medjutim i dalje sam bio nezaposlen, i dalje student.. nisam mogao platiti.. rekao sam si da cu to platiti cim se zaposlim.. u prvom mjesece ove godine sam se nekim cudom zaposlio i kad sam isao otvarati tekuci zena mi je rekla da mi je studentski ziro blokiran.. reko ok, sjeli su mi sa 600 kuna plus neke kamate, rjesit cu to cim placa sjedne.. i dns sam opet isao u banku i reko idem u FINU vidjeti o kojem se iznosu radi..

tereti me se za 1380 kuna (trenutno), sto je 1000 kuna kazne, 190 kuna sudski troskovi i ostalo je fina.. imam i dalje doma rjesenje na zalbu u kojem pise da mi je kazna smanjena na 600 i bez sudskih troskova.. ovih 1380 mi je vise od pol minimalca za koji radim, tako da sam ostao zatecen.. pitao sam sluzbenika u FINI sto mogu napraviti, rekao je da mogu na prekrsajni sud, ali nije mi izgledao obecavajuce..Dali mogu ista napraviti u vezi toga, nekako doci opet na taj iznos od 600 kuna, razlika mi je velika.

Unaprijed hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.