Jump to content

Kako isključiti T-comovu fiksnu liniju?


kedobro

Preporučene objave

Da pokušam sažeti cijelu priču. Kupili smo kuću prije 8g. i kad smo rješavali vlasničke papire nismo otišli u T-centar sa bivšim vlasnikom kuće, a na temelju kupoprodajnog ugovora i tabularne izjave nisu nam htjeli rješiti vlasništvo fiksnog telefonskog priključka. Tako je moj muž uveden kao privremeni korisnik fiksne linije u T-comu. Naknadno smo uveli internet u kuću i tu nije bilo problema. U rujnu 2012. postajemo svjesni problema oko vlasništva jer smo htjeli uzeti paket fiksna/internet kod Vipa. Rečeno je da je internet prošao, ali da telefon ne ide. Nakon puno natezanja odustajemo od promjene operatera, ali u T-comu pokušavamo riješiti pitanje vlasništva. Bivši vlasnik kuće i još uviijek sadašnji vlasnik fiksne telefonske linije živi u Sloveniji. Ako je još uopće živ - čovjek je bio star i bolestan kad smo kupovali kuću. U stvari zato ju je i prodao i to mu je sve teško palo. Vidjeli smo ga još par puta nakon toga, ali nije nas htio ni pozdraviti. S njim nismo u kontaktu. Imamo adresu, ali to je sve.

T-com je inzistirao na njegovom potpisu i osobnoj pa smo nakon svega zatražili isključenje. Prvo su rekli da ne može, nakon nekog vremena dali su nam da isključimo internet i dalje ništa. Nismo pod ugovornom obvezom i ne želimo fiksnu telefonsku liniju, ali nam ne daju van.

Na kraju nam je netko u T-centru natuknuo da nakon 3 mj. neplaćanja računa slijedi privremeno isključenje, a nakon još 30 dana trajno isključenje. To nam se činilo kao jedini izlaz. Prestali smo plaćati račune u 12 mj. prošle godine. Dug sada iznosi 217.74kn.

Prije dva dana dobili smo poziv u kojem nas se upozorava da ako dug ne podmirimo do kraja mjeseca slijedi ovrha čiji se troškovi penju na 1200kn pa neka rađe platimo ovih 200. Otišli smo u T-centar i željeli platiti dug, ali uz uvjet da nas isključe. Međutim vele nam da je to nemoguće. Ako platimo sada automatski će nas natrag uključiti, to naplatiti i onda smo opet na početku. Tj. moramo naći čovjeka u Slo i dobiti od njega potpis. Kad smo ih pitali o tel. pozivu i obavijesti o ovrsi mirno su nam rekli da oni prodaju svoje dugovemi da to više nema veze s njima.

Čini nam se da postoje dvije mogućnosti. Prva, da platimo i tražimo čovjeka po sloveniji i druga da pričekamo trajno isključenje pa platimo i dug i sve ostale troškove (ovrhe, suda, čega li već).

Da li postoji treće rješenje? Ako ipak sad podmirimo taj račun kako da ih natjeramo da nas konačno isključe?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

telefonskalini broj ne glasi na vaše ime.

niste dužni plaćati tuđe račune, osim ako koristite tf.broj.

ne pravite promet po tom broji i pismeno (preporučeni sa povratnicom ) od operatera tražite isključenje tuđeg tf.broja

koji je instaliran u vašoj nekretnini.

moljakanjem i usmenim razgovorima nećete ništa postići.

ako ne isključe tf.broj pismeno se obratite HAKOM-u

 

imate u VIP-u homebox uslugu i uređaj za fiksnu liniju.

dobijete novi broj i nije potrebna žica (osim struje) i suglasnost HT-a

osnovni paket (interner 5 mgb i 100min razgovora unutar fiksne mreže u HR. =75,00 kn)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Mi ne radimo promet po tom broju od kolovoza prošle godine. Telefon i internet imamo. Stvar je u tome da suprug ima status privremenog korisnika i to smo mogli u T- centru napraviti bez vlasnika priključka, samo s ugovorom. Sad taj status privremenog korisnika ne možemo deaktivirati. Radili smo pismeni prigovor T-comu. Odgovoreno nam je na ne možemo ništa poduzeti bez vlasnika linije.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Kad smo kupili kuću došli smo u T-centar bez vlasnika pa su nas bez previše objašnjavanja prijavili ko privremenog korisnika i rekli da to nema veze. Znam, trebali smo to tada riješiti, ali kak to već ide - sve je normalno funkcioniralo pa nismo uopće pomišljali na nekakve probleme. Računi skroz dolaze na supruga. Ponavljam, nikakav promet nismo radili od 8mj. lani. Bili smo jučer u T-centru i vele da mi sami ne možemo otkazati status privremenog korisnika nego da to mora vlasnik linije. On osobno mora doći u bilo koji T-centar predočiti osobnu iskaznicu i potpisati isključenje priključka. Imamo njegovu adresu u Sloveniji pa se nadamo da ćemo ponovo stupiti u kontak s njim, da je živ i da će biti voljan doći i rješiti cijelu proceduru. Nadali smo se da ćemo to moći sami riješiti, ali izgleda da će ovo biti najjeftinije i najjednostavnije rješenje. Naravno, ako ga nađemo.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

zašto bi se upuštao u bezpotreban trošak ?

 

pismeno od operatera tražite isključenje spornog broja (preporučeno i sa povratnicom)

sistemom blablablabla nećete ništa postići.

broj je upisan na ime vlasnika nekretnine? (ako sam dobro shvatio)

kako upisali tako i ispišu.

od dana kad pismeno tražite isključenje broja ne koristite broj i prestanite plaćati naknadu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija