anonimno objavljeno: 12. kolovoz 2006. Dijeli objavljeno: 12. kolovoz 2006. U jedmnoj poznatoj Hrvatskoj informatickoj tvrtki kupio sam mp3 player na aukciji. Uz njega sam dobio i garanciju koja vrijedi godinu dana. Nakon 15 dana koristenja playera (koristen je u tih 15 dana 2 ili 3 puta po 10 minuta), ustanovio sam kvar, te sam odnio uredjaj u ovlasteni servis. U servisu, proizvod je zadrzan duze od 45 dana, te su me obavijestili da se uredjaj nemoze popraviti i da je proizvodjac dostavio njima potvrdu na temelju koje mogu traziti novi takav uredjaj od prodavatelja! Medjutim, nakon sto sam ja zatrazio novi uredjaj oni mi ga ne zele dati!Sto mi je ciniti? Da li da ih tuzim? Stvar je male vrijednosti pa vjerujem da bi se mogao provesti postupak u sporovima male vrijednosti..?!..Tvrtka ima sjediste u Zagrebu, ja zivim u Osijeku. Ta ista tvrtka ima poslovnicu u Osijeku. Da li ih mogu tuziti elektivno nadleznom sudu (Opcinskom sudu u Osijeku), te da li moram postovati njihov interni pravilnik u kojem pise da je za spor nadlezan sud u Zagrebu? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
starina odgovoreno: 14. kolovoz 2006. Dijeli odgovoreno: 14. kolovoz 2006. Predajte tužbu u OS Osijek, ako prođe prođe, ako ne ustupit će nadležnom sudu, ali ništa ne gubite. Možda propuste rok za odgovor na tužbu pa bude presuda zbog ogluhe. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.