svirapjer objavljeno: 10. prosinac 2014. Dijeli objavljeno: 10. prosinac 2014. Lijepi pozdrav svima! Prije otprilike godinu i dva mjeseca sam dobio iza brisača dnevnu kartu za parkiranje. Nakon nešto guglanja, napisao sam žalbu i potpisanu je urudžbirao kod izdavatelja dnevne karte(PARKING). Očekivao sam odgovor u roku 15 dana na što je PARKING obvezan (čl.8.,st.1, Zakona o zaštiti potrošača), međutim, od odgovora na žalbu nije bilo ništa. Sad, godinu i dva mjeseca kasnije, dobivam od PARKINGA uplatnicu na 100 kn, odnosno, opomenu pred ovrhu na kojoj piše da ju moram platiti odmah. Mene zanima slijedeće: 1. Mogu li ja poduzeti išta vezano uz činjenicu da nisam dobio odgovor na žalbu (što je kršenje Zakona o zaštiti potrošača)? 2. Koji bi mi bio sljedeći korak? Nije stvar u 100 kn, stvar je principa;-) Molio bih odgovore onih koji su imali stvarna iskustva po pitanju teme! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 10. prosinac 2014. Dijeli odgovoreno: 10. prosinac 2014. http://www.legalis.hr/forum/showthread.php/50965-Zagrebparking?highlight=op%C4%87inski+dubrovniku obrati pozornost na post #6 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.