nebisinidem objavljeno: 25. svibanj 2015. Dijeli objavljeno: 25. svibanj 2015. Pozdrav, dragi/e korisnici/e ovoga foruma! Ovdje sam novi član, a s vama želim podijeliti slučaj između mene i T-coma jer mislim da mi vaši savjeti i mišljenja mogu doprinijeti u pronalaženju konačnog odgovora i rješenja. Uglavnom, dugogodišnji sam privatni pretplatnik u T-comu. Pretplatu ne koristim jedini, već su sa mnom u paketu još 3 broja, dakle ukupno nas je 4. Računi koji dolaze na naplatu plaćeni su (i dalje se plaćaju) trajnim nalogom kako bi se izbjegli eventualni propusti u plaćanju. Da skratim, računi su transparentno evidentirani i podmireni. No, problem nastaje ovdje. Od srpnja 2013. godine uz naš paket koji koristimo uvijek je nadodana jedna stavka spornog imena "Multimedia paket". Naime, spomenuti "Multimedia paket" postoji kako bi korisnici mogli bezbrižno koristiti usluge "Deezer", gledati TV na svojim uređajima, itd. Uvjeren sam da kao nositelj ugovora nikada nisam pristao na aktivaciju takve opcije, jer jedino ja osobno kao nositelj mogu zahtijevati i pristajati na eventualne ponude i promotivne akcije, kao što je i ova. Pošto nas je u tarifi četvero, Multimedia paket naplaćena je po svakom pretplatničkom broju posebno, što znači 49,00 HRK s pdv-om mjesečno, odnosno 147,00 HRK. Jedino meni, kao nositelju ugovora ta opcija nije aktivirana (ni dan danas ne znam zašto i kako, isti odgovor nisam dobio ni iz T-coma). Da skratim, na upit T-comu dobio sam odgovor kako je gore spomenuta opcija bila prvi put promotivno uključena u srpnju 2013. godine, ali po promotivnoj cijeni od 1 kn mjesečno. Ta promotivna cijena od 1 kn za uslugu mjesečno trajala je u periodu srpanj-kolovoz, da bi nakon toga automatski opcija ostala uključena na sva 3 broja i nastavila se naplaćivati svaki mjesec po gore spomenutoj cijeni (49,00 po korisničkom broju). Iz T-centra mi kažu kako je svaki pretplatnički broj dobio sms poruku s obavijesti da je usluga aktivirana, odnosno da naknadno nisu zaprimili nikakve zahtjeve da se usluga isključi. Stoga me zanima na koji način gospoda iz T-coma meni može svaki mjesec obračunavati nešto na što ja nikada nisam pristao? Uvjeren sam kako nikada nisam dao pristanak na nešto takvo, jer i da jesam, usluga bi se koristila, a ponavljam, nitko od članova a ni ja osobno nikada nije koristio navedenu uslugu!!! Iz T-coma sam dobio uputu da kao korisnik imam pravo na prigovor i žalbu, ali samo 30 dana od primitka posljednjeg računa (to je račun od 4.mjeseca 2015.), a gospoda me uredno krade od srpnja 2013. Zanima me imam li kakve šanse izboriti se i dokazati da su računi (iako plaćeni redovno i trajnim nalogom), ipak preplaćeni (cca 3000 HRK). Ovo je napisano u najosnovnijim crtama, ako netko bude zainteresiran za podrobniju interpretaciju cijele ove zavrzlame, bio bi mu/joj zahvalan. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 25. svibanj 2015. Dijeli odgovoreno: 25. svibanj 2015. Rješenje za takve trikove je u promjeni operatera. Raskinuti ugovore (koje su, moguće je, automatski produžili) čim prije, i MaxTV i mobitele. Osim ako nemate neke posebne razloge (dostupnost signala). Žalite se i za taj zadnji mjesec po proceduri HAKOM-a, no ne vjerujem da će vam uvažiti starije, jer ste kao trebali pregledati račune. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
nebisinidem odgovoreno: 25. svibanj 2015. Autor Dijeli odgovoreno: 25. svibanj 2015. Bobo3, hvala na brzom odgovoru! Uz svu ovu zbrku, mene zanima kako se na moj račun može ubaciti neka opcija za koju ja nisam dao pristanak? Ja jamčim da nikakvu opciju dobrovoljno nisam potpisao, dok oni s druge strane tvrde da su nas transparentno obavijestili o najprije promotivnom razdoblju, da bi kasnije taj promotivni odnos prerastao u nešto više, odnosno obvezu s moje strane da podmirujem opciju koju nikada nisam uključio.. Poanta je svega ovoga da: 1) predmetna usluga NIKADA NIJE KORIŠTENA; 2) gospoda iz T-coma nema apsolutno nikakav dokaz da je aktivacija usluge zatražena s naše strane Zar nije to dovoljno argumenata s moje strane da pokušam osporiti navode iz T-coma? Po meni je to podmuklo pljačkanje korisnika. Probat ću bit što jasniji. Ovo je slučaj kao da ja pošaljem osobi xy poruku da imam extra uslugu koja košta xy kuna od rujna, a do tada joj dajem uslugu besplatno. Ako tu uslugu osoba xy ne želi, onda je mora isključiti. PITANJE: KAKO DA ISKLJUČIM NEŠTO ŠTO NISAM UKLJUČIO? Ako ekipa iz T-coma želi meni stvoriti financijsku obvezu, mora imati moj osobni pristanak, što dalje znači da praktički ispada kako je sklopljen posao jednostrano. Sklopio ga je T-com s T-com-om, a ja sam izigran..? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 25. svibanj 2015. Dijeli odgovoreno: 25. svibanj 2015. Pogledajte si odredbe čl. 256. i 265. ZOO-a. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 25. svibanj 2015. Dijeli odgovoreno: 25. svibanj 2015. Naišao sam na to - ljudi godinama (tj. od 09/2013 kao vi) plaćaju takve usluge, a da ne znaju da to plaćaju niti što je to. A na mobitelu vidim da im je instalirana neka aplikacija na kojoj se vidi što je na tv programu. Znači da je u nekom trenutku netko imao mobitel u ruci, dovoljna je minuta. Ne znam da li je to instalirano prilikom sklapanja ugovora. Možete pokušati s prigovorom/zahtjevom, ja sam na vašoj strani. No ne znam da li će vam to uvažiti. Uslugu ste, nadam se, isključili pozivom na 0800-9000. Još jednom, preporučam da promijenite operatera. I pratite račune i sve obavijesti koje stižu poštom ili porukama. (Trikove koriste i drugi operateri, najviše preko ljeta.) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 25. svibanj 2015. Dijeli odgovoreno: 25. svibanj 2015. odnosno obvezu s moje strane da podmirujem opciju koju nikada nisam uključio..Poanta je svega ovoga da: 1) predmetna usluga NIKADA NIJE KORIŠTENA; PITANJE: KAKO DA ISKLJUČIM NEŠTO ŠTO NISAM UKLJUČIO? dobio si ponudu. platio si uslugu (koju kako navodiš nisi koristio) i time si sklopio ugovor. nemožeš ti isključiti uslugu.trebao si isključenje tražiti od operatera i ne plaćati sporni dio računa za uslugu koju nisi naručio i koristio. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
nebisinidem odgovoreno: 25. svibanj 2015. Autor Dijeli odgovoreno: 25. svibanj 2015. Hvala svima na komentarima, ali moram se referirati na odgovor bovua kako sam dobio ponudu i platio uslugu. Mislim da je točno samo jedno, a to je da sam (pre)platio uslugu. Svatko ima pravo nuditi, pa tako i prodavač u T-centru, ali ne moram na to pristati. I dalje tvrdim kako ni u jednom trenutku nisam dao svoj pristanak na uključivanje te opcije. SMS poruke koje je T-com (navodno) poslao svakom korisniku u mojoj tarifi ne možemo pronaći, ne samo ja već i ostali članovi u mojoj tarifi. Upitom T-comu mogu li oni evidentirati datum slanja poruka kojima nas obavještavaju o uključenju/isključenju usluge, dobivam negativan odgovor. Razumljivo je da kao korisnik nemam evidentiranu poruku iz srpnja 2013., ali ako oni nemaju dokaz da su SMS poruke nama kao korisnicima poslane, nije li logično da su u krivu? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 25. svibanj 2015. Dijeli odgovoreno: 25. svibanj 2015. . Svatko ima pravo nuditi, pa tako i prodavač u T-centru, ali ne moram na to pristati. I dalje tvrdim kako ni u jednom trenutku nisam dao svoj pristanak na uključivanje Razumljivo je da kao korisnik nemam evidentiranu poruku iz srpnja 2013., ali ako oni nemaju dokaz da su SMS poruke nama kao korisnicima poslane, nije li logično da su u krivu? kad si platio uslugu koju nisi naručio i koristio dao si svoj pristanak za uključenje te usluge koju nisi koristio. oni jesu u krivu ali nisi na vrijeme osporavao računa i tražio njegovo umanjenje za cijenu usluge koju nisi naručio niti koristio. polatio si. nemožeš tražiti povrat novca. zašto nisi koristio uključenu uslugu kad si migao. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
nebisinidem odgovoreno: 26. svibanj 2015. Autor Dijeli odgovoreno: 26. svibanj 2015. Uključenu uslugu nisam koristio jer nisam znao da je uključena, a i da sam znao, momentalno bi je isključio, no pošto se računi plaćaju trajnim nalogom, ja spornu opciju uopće nisam zamijetio na računima jer ih praktički nisam ni pregledavao. Sve u svemu, hvala svima na komentarima. Nema drugog rješenja nego pomno promatrati svaki detalj računa pa se ovakve nepravilnosti ubuduće neće dešavati... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.