Slaven1986 objavljeno: 18. lipanj 2015. Dijeli objavljeno: 18. lipanj 2015. Pozdrav svima!Kupio sam novo vozilo Peugeot 208 1.2 VTi 2013. godine u auto kući Viola u Osijeku odnosno vozilo sam naručio preko Viole.Pošto je dotični na dan isplate novca za auto tražio da uplata ide na drugi račun odlučio sam da ne uplačujem novac gospodinu Violi jer sam vidio da nešto mulja te sam kontaktirao Peugeot Hrvatsku.Rekao sam im o ćemu se radi i rekli su da novac uplatim direktno njima na račun Peugeot Hrvatske,a vozilo da preuzmem u Požegi ili Slavonskom brodu.To je prvi problem na koji sam naišao pri kupnji,ali je riješen.Nakon godinu i pol dana počinju problemi sa vozilom zbog čega sam i odlučio da ovdje potražim pomoć.Problemi su slijedeći,a dogodili su se unutar garancije,prvo što se dogodilo je bio cviljenje u prednjem djelu vozila kada sam otišao u ovlašteni servis pregledali su vozilo i nisu ustanovili nikakav kvar samo su očistili kočnice i to je to.Nakon par dana opet isto i opet odem u ovlašteni servis gdje su mi rekli da je to normalno jer su mjenjani materijali za izradu kočnica i nisu ništa poduzeli da se to riješi,a cviljenje se čuje i dalje.Drugi problem koji se pojavio je puknuto crijevo za pranje zadnjeg vjetrobranskog stakla,otišao sam u ovlašteni servis gdje su zamjenili crijevo bez problema i rekli su da se to događa na svim modelima 208.Nakon mjesec,dva novi problem,kada pada kiša voda prolazi kod brizgaljke za pranje vjetrobranskog stakla na vozačevoj strani i kaplje na akumulator,opet sam otišao u ovlašteni servis gdje su rekli da je to normalno,da se to događa i na drugim vozilima i da se nemože ništa dogoditi akumulatoru ili motoru jer su dobro zaštićeni i na tome je i ostalo.Nakon par dana opet problem,počelo se čuti nekakvo lupkanje u stražnjem djelu vozila,ali samo kada bih na cesti naišao na nekakvu rupu ili neravninu.Opet sam otišao u ovlašteni servis gdje nisu htjeli pregledati vozilo jer Peugeot Hrvatska njima ne plača te preglede nego ih rade o svom trošku i rekli su da vozim još 1000km,pa ako se i dalje bude čulo lupkanje da onda dođem.Kontaktirao sam Peugeot Hrvatska više puta mailom i telefonski u vezi tih mojih problema sa vozilom,ali bez uspjeha jer oni slušaju što kaže ovlašteni servis,a ovlašteni servis kaže da je normalno da na vozilu cvile kočnice i da je normalno da voda kaplje na akumulator i da tu riješenja nema.Trenutačno pišem mail Peugeotu u Francuskoj da vidim dali je i njima to normalno i dali će mi možda oni pomoći.Sad mene zanima kome se u Hrvatskoj mogu obratiti za moje probleme?Dali uopče postoji nekakva institucija u RH kojoj se mogu žaliti osim suda i podnošenja tužbe ili mi je podnošenje tužbe jedina i zadnja opcija? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 18. lipanj 2015. Dijeli odgovoreno: 18. lipanj 2015. popraviti nastale probleme u drugome ovlastenome servisu te tuzbom potrazivati troskove od peugeota hrvatska?!? - nazalost i ja vozim peugeota, doduše van garancije - i uvik nešto klapa, skripi i slično Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ILIJAS6 odgovoreno: 18. lipanj 2015. Dijeli odgovoreno: 18. lipanj 2015. Otići obavezno sa vozilom kod drugog ovlaštenog servisera Pegouta,reklamirat navedene nedostatke tek nakon tog vidjeti šta Ti je dalje činit,a izbor ti i nlije baš pprevelik! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
310BrRp odgovoreno: 18. lipanj 2015. Dijeli odgovoreno: 18. lipanj 2015. Kao prvo, ovlašteni zastupnici, dakle, ovlašteni servisi postupaju po pravima koja im određuju principali. U ovome slučaju; Peugeot Hrvatska. Ako imaju tehničko pitanje i nejasnoće, postoje kanali po kojima traže pomoć, odgovor ili odobrenje. Za slučaj kada stranka prijavi "cviljenje" kočnica, naravno da taj pregled njima neće platiti Peugeot jer oni zaista nisu ništa učinili ili popravili jer kvara nije bilo. Ispravnost kočionog sustava se mjeri na dinamometrima kojih ima u stanici za tehnički pregled. Ako kočnice rade, to što malo cvili je stvar "komfora" a materijal kočnica ionako spada u "potrošni" materijal pa to nikako ne može biti predmet jamstva. Možda je kamenčić upao u prostor između kočione obloge i diska pa se usjekao u kočione obloge? Možda je materijal kočnica previše tvrd ili, tko zna šta sve može biti. Svakako je po srijedi nedovoljna kvaliteta. Ali, na to nema jamstva i tu je servis u pravu. A možda su kočione spaljene i diskovi plavi? S druge strane, poslovno gledajući, ispravan postupak servisa bi bio zaprimiti vas i očitovati se po svim prigovorima. Makar njima Peugeot ne platio tako utrošeno vrijeme, vi ste njihov kupac i za vas moraju naći vremena. I, usporediti vaše vozilo sa drugima, jednakim modelima. Pa ako su takvi svi, onda nemate pravo prigovarati jer ste svjesno kupili takvo vozilo koje je takve konstrukcije. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sven80 odgovoreno: 19. lipanj 2015. Dijeli odgovoreno: 19. lipanj 2015. Kad čitam uvodni post sjetim se sebe, supruga je kupila 2011 Peugeot 206+ 1.4hdi i ima iste probleme kao sve navedeno, znači da ništa nisu promijenili. Pokušao sam sve, promjenu servisa, pisao Peugeot Hrvatska, Peugeot Francuska, sve dokumentirano sa slikama, ali rezultat svega je nula. Peugeot Hrvatska me obavijestio da je to sve normalno i da njihovi serviseri nisu uočili nedostatke, a poslije moga maila sa fotografijama gdje su izolir trakom riješili problem lupkanja zadnjih vrata više čak nije bilo niti odgovora. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
310BrRp odgovoreno: 20. lipanj 2015. Dijeli odgovoreno: 20. lipanj 2015. Kako sam vam rekao, pravila propisuje tehnička služba importera, principala. Samome servisu je svejedno šta se radi. Dapače, oni imaju i koristi od kojekakvih jamstvenih radova. Istina, principal im manje plaća ali ipak plati. Dakle, ako u Peugeot servisu vama nešto naprave na vašemu Peugeotu, i to je jamstvo, oni dobiju novac od Peugeota-Hrvatska. Oni se svakako naplate. Istina je da je taj prvi dio posla, komunikacija sa strankom, pregled vozila, upit u tehničku službu pa dok oni nešto odobre... to je mukotrpan posao u administraciji servisa i to mali servisi ne vole. Mnogo posla za malo novaca. Ali, potom, ukoliko im P-H za takav kvar ne žele odobriti popravak, oni tu niti ne mogu ništa učiniti, osim na vaš trošak. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.