february objavljeno: 11. kolovoz 2015. Dijeli objavljeno: 11. kolovoz 2015. Kako naslov kaže - imam kvar na autu. Ili sam imao. Ne, imam. Bio je u ovlaštenom servisu prije dva tjedna i "kvar je otklonjen i nema se više što zamijeniti, sve je zamijenjeno što se moglo". I kao, dijagnostika je pokazala da je to i to u pitanju. Dijelovi par kuna, ali zato rad naplaćen dva i pol sata, a znam i sam da je sat vremena uvrh glave za taj posao. No, kako sam bio sretan da je kvar riješen, nisam se bunio. Rečeno mi je nek se vozim tako par dana, pa onda dođem platiti - ja sam platio odmah, jer sam znao da je par dana premalo vremena da se kvar ponovo javi. I bio sam u pravu - javio se nakon dva tjedna. Što sad? U servisu su mi rekli da ako kvar nije uklonjen da ne moram platiti - mislim, da sam i čekao par dana koje su mi dali, ionako se u tom razdoblju nije kvar javio, išao bi ionako platiti. Mislim, što mogu sad slijedeći put da ne plaćam opet sve ispočetka i još veći iznos, na njihovu sreću? Da se pozovem na to da su mi rekli da ne moram platiti ako kvar nije uklonjen ili da tražim da mi novi račun umanje za već uplaćeno ili što? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 12. kolovoz 2015. Dijeli odgovoreno: 12. kolovoz 2015. Ukoliko su vam dečki u servisu spremni to sanirati bez naknade, ne vidim u čemu je problem? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
february odgovoreno: 12. kolovoz 2015. Autor Dijeli odgovoreno: 12. kolovoz 2015. Ukoliko su vam dečki u servisu spremni to sanirati bez naknade, ne vidim u čemu je problem? Ha, nije nitko rekao da će biti bez naknade niti sam to napisao, slično, ali ne tako. A ustvari nije ni predmet mog upita, mene zanima zakonski gledano kako stojim s tim što kvar nije uklonjen, a plaćen je popravak? Kako mi se ne bi dogodilo da se sad prave mutavi i opet sve zaračunaju. Mogu tako unedogled "popravljati" auto. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 12. kolovoz 2015. Dijeli odgovoreno: 12. kolovoz 2015. Ovlašteni servisi u pravilu daju garanciju na svoj rad, a ono što definitivno ne vole - loš je publicitet. Otiđite tamo, razgovarajte s voditeljem, slobodno natuknite da ćete ići u njihovu Središnjicu u RH i zatražite otklanjanje problema. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.