Jump to content

Ovrha bez sudskog rješenja


MaltretirajuMeInstitucije

Preporučene objave

Lijepi pozdrav svima!

Trebala bih nečiju pomoć jer ono, nemrem više mrljo%202.gif

ovako je bilo. Moja majka preminula je 2010. godine (tada sam imala 17god). Slijedom okolnosti u prosincu 2013. prodala sam stan (naime, otkazan je ugovor o kreditu i bila sam dužna banci vratiti 115.000,00 kn, taman je i garsonjera bila 20 kvadrata i to je to). I ok, prodala sam stan, šta sad, preživit ću, kome ionako trebaju nekretnine?! u 2.mj ove godine dobila sam Prijedlog o ovrhi od Inkasatora za dugove još za majčina života, kada sam došla tamo rečeno mi je kako utuženi dugovi nikada ne zastarijevaju. Da nema tu zastare. Gospođa pravnik tada je rekla da će stopirati ovrhu a ja neka smislim kako ću ju namiriti, kako će mi dati rok do konca 6.mj. Pokušavala sam gospođi objasniti kako nikako nisam u situaciji rješavati ovrhu od 11.000,00 kuna, redovni sam student i moram plaćati školarinu za svaku tekuću godinu 5.500,00. Naravno, razgovor ništa nije značio. Na svu sreću, upoznala sam gospođu koja pomaže ljudima, zna pisati žalbe na ovrhe i tako je i meni napisala. Sud još nije donio rješenje a oni su (Inkasator) primjetili da sam 20. kolovoza dobila plaću za rad preko studentskog servisa, pa su, bez rješenja suda uzeli mi cijelu plaću (oko 3500,00) i dio stipendije (450,00) koja se zove Stipendija za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi, pa šta je njima?! Dakle, taj ukupan dug je kao 11 tisuća, s tim da sam dobila tek prvi Prijedlog o ovrhi, koji je bio na iznos od 2700,00 a meni su uzeli ukupno 3960,00. Nasljednice smo i sestra i ja, međutim u tom njihovom prijedlogu krivo su unijeli podatke i nisu napisali njen točan OIB (o čemu ih je Fina obavijestila) te su i tu postupili protiv zakona i uzeli novac samo meni. Bez odluke suda (a žalba je uložena). Bez ikakve obavijesti. I sa toliko propusta. Zar ja njima zaista ne mogu ništa? NIŠTA?