Jump to content

Neispunjavanje stavki iz ugovora - Amis Telekom


basix

Preporučene objave

Prije 46 dana potpisao ugovor za internet sa Amis Telekomom. U tom ugovoru nalazila se DODATNA opcija za koju su naveli da će biti uključena u roku od 45 dana od potpisa ugovora, međutim to se nije dogodilo, što znači da oni to nisu ispunili.

 

Koje su moje opcije? Kako ih mogu prisliti da to naprave odmah? Mogu li im prijetiti raskidanjem ugovora? Mogu li im prijetiti tužbom?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nije tajna. Ta opcija je "VDSL". To ubrzava postojecu internet vezu (ne znam koliko ste upoznati, al nebitno). Stvar je u tome što ja tu dodatnu opciju ne plaćam sve dok je oni ne uključe. Ali to me ne zanima, bitno mi je da imam uslugu. Prošao je taj rok od 45 dana koji su si sami zadali. Nisu ga ispunili. Sad im želim ___ ____ na bilo koji način. Bio to raskid ugovora. Bila to tužba ako je moguće.

 

Pošto su neozbiljni, ne želim imat posla sa njima. Bitno mi je da nema naknade za raskid ugovora.

 

Pogledati ću taj prigovor po proceduri Hakoma.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

 

Pošto su neozbiljni, ne želim imat posla sa njima. Bitno mi je da nema naknade za raskid ugovora.

 

Pogledati ću taj prigovor po proceduri Hakoma.

 

pismeno (preporučeno i sa povratnicom, što čuvaš sa kopijom pismena) tražiš ispunjavanje ugovorene obveze u roku X ili raskidaš ugovor zbog neispunjavanja.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Amisa je kupio Vipnet, koji koristi sve moguće trikove 'zanata', a ima i resurse...

Par linkova:

Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti korištenja 2u1 - čl. 6 (1) spominje rok 45 dana, vidjeti i čl. 13 i dalje...

 

Hakom procedura - znači prvo ide faza I, ne trebate najavljivati daljnje korake.

Slijedeći račun (prvi koji niste platili) osporavajte na isti način - prigovorom.

 

Kad odgovore, ide druga faza, odgovor, pa tek onda sve šaljete Hakomu. Sve skupa traje, nisam siguran može li se ubrzati raskid...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Odmah (u prvom prigovoru) napomenite i ako niste dobili Opće uvjete korištenja PRIJE potpisivanja ugovora.

 

Ako vam to nisu dali, to bi onda bili 'unfair contract terms' - teoretski ne bi trebao vrijediti npr. članak 17 kojim isključuju svoju odgovornost.

 

Ako ste dobili samo Opće uvjete poslovanja (PRIJE potpisivanja), i tamo ima nepravilnosti...

 

===============

Još jedan link: Hakometar

"Rezultati mjerenja mogu vam poslužiti kao jedan od dokaza u postupku prigovora na kakvoću usluge. ..."

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Kad odgovore, ide druga faza, odgovor, pa tek onda sve šaljete Hakomu. Sve skupa traje, nisam siguran može li se ubrzati raskid...

 

Čini se da prema čl. 41 (6) Zakona o elektroničkim komunikacijama možete raskinuti ugovor

Isto je i na stranici Hakoma

"U slučaju kada operator nije u mogućnosti ispuniti ugovornu obvezu u skladu s općim uvjetima poslovanja, pretplatnik ima pravo na raskid pretplatničkog ugovora bez naknade, osim dospjelog dugovanja za pružene usluge."

O raskidu vidjeti i Opće uvjete (poslovanja i korištenja).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

@bobo3 hvala na trudu.

 

U ponedjeljak ću po prvi puta nazvati odjel reklamacija i zaprijetiti ću im raskidom ugovora pozivajući se na ove članke te im dati rok do kraja dana za priključenje (što im je čas posla).

 

Razlog zašto ću im dati još jednu priliku jest taj što je meni najviše stalo do veće brzine interneta nego da im se inatim jer ipak proces raskida ugovora traje. Ako ni nakon toga ne izvrše svoju obavezu, onda idem pisano riješavati problem bez obzira na trajanje.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

@bobo3 hvala na trudu.

 

U ponedjeljak ću po prvi puta nazvati odjel reklamacija i zaprijetiti ću im raskidom ugovora pozivajući se na ove članke te im dati rok do kraja dana za priključenje (što im je čas posla).

.

 

baš če se uplašiti poziva ? blablablabla telefonom nećeš ništa postići. pismeno (preporučeno i sa povratnicom ) zatraži ispunjenje ugovora . ako ne ispune ugovor u roku xy dana pismeno češ tražiti raskid ugovora zbog neispunjavanja.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Evo javljam da mi je ukljucen brzi internet. Jucer su primili moj zahtjev u 16h, dao sam im 24h rok i ukljucili su u roku od 22h od primitka.

 

Jedino jos sta ne valja je brzina uploada, koja je trenutno 5Mbps, a minimalna je 7Mbps.

 

Za to cu probat sa korisnickom podrskom, ako se nista ne promjeni, opet cu im slat pismeno.

 

I odmah zelim zahvaliti @bobo3 i @bovu na pomoći.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija