anonimno objavljeno: 28. rujan 2006. Dijeli objavljeno: 28. rujan 2006. Na radiu spiker prvo pusta reklamu o cipelama Trokadero- bla bla truc truc, najbolji su divni krasni i onda trazi od slusatelja da nabroje 4 nagradna pojma. 2 zene su pogodile; spiker objasnjava: bravo dobili ste 20% popusta na cipele u toj trgovini, pa to je ogroman iznos - to je oko 50 eura. Znaci da ta zena nije dobila nikakav poklon nego enorman trosak. Ova druga je odmah spustila slusalicu. zalosno Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 28. rujan 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 28. rujan 2006. Sorry, ali tko nekoga tjera da igra igru u kojoj će uštedjeti 20%? Neznanje nečega nije opravdanje.Osim toga ona svoju nagradu ne mora podići.Nijedna reklama ne kudi i ne špota svoje prioizvode, nego ih uzdiše.Reklame nisu anti reklame. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 28. rujan 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 28. rujan 2006. Nagrada mora biti proizvod,usluga a ne obaveza da nesto kupis. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 28. rujan 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 28. rujan 2006. Kazes nitko ga ne tjera da igra nekvalitetnu igru,zatim nitko ga ne tjera kod nekvalitetnog poslodavca, nitko ga ne tjera kod nekvalitetnogprijevoznika,telefonskog operatera.... da ali nema alternative-kvalitete. Najbolje jos da se pomirimo s tim? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 29. rujan 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 29. rujan 2006. O ima ,ima kvalitete!Došlo je vrijeme da svega ima,ali nema kuna.To su nam stari govorili,bit će svega,ali kuna ne. Osobno mislim da smo sami krivi za masu stvari.Slažem se da poslodavci rade što hoće,da nas voze loši busevi... Ali kod igre postoji mogućnost da je spiker zaboravio na početku reći da se igra za 20 % ili osoba nije dobro čula.No i da dođe po nagradu,ako nema kuna neće ih kupiti.A to što ista osoba nema pojma o kojim cipelama se radi (ni ja nemam pojma, nikad čula) i koliko mogu koštati, to je njen problem. Štrumfovi su govorili: nema nekaj za nikaj. I ne slažem se da se pomirimo sa ovim što imamo,ali...tko će se organizirati,tko će stati tiranima na kraj, kad je sve privat i mogu raditi što hoće.A tko štiti radnika?E pa te smo promjene htjeli.Nismo znali da će privatnici postati robovlasnici,da će sve biti prodano i da ćemo biti kolonija.No to nije tema i nema smisla uzimati prostor.Pozdrav :cry: Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 30. rujan 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 30. rujan 2006. Ako je 20% popust na cijenu a rekao je ohohoh to je cak 50 €- znaci da su cipele 250 € Znaci neki prosjecan slusatelj treba isprsit 200 € neplaniranog troska - to je bizarno a ne nagradna gra Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anka odgovoreno: 30. rujan 2006. Dijeli odgovoreno: 30. rujan 2006. A možda je žena znala o kojim se cipelama radi, imala i namjeru kupiti, i onda je po meni to za nju prava nagrada. Znam da bi za mene bilo kad bih nešto namjeravala kupiti i dobijem 20 posto popusta1 u svakom slučaju, ako nije znala, slažem se da ne mora podići nagradu ili lijepo ponovno nazove radio-stanicu i kaže da svoju nagradu velikodušno ustupa nekom kome treba Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.