VedranJJ objavljeno: 20. studeni 2016. Dijeli objavljeno: 20. studeni 2016. Predstavnik stanara je prijavio veći broj osoba u kućanstvu nego stvarni i to nismo primjetili godinama. Ukupno smo oštećeni za nekoliko tisuća kuna kroz to razdoblje. U vodovodu su nam rekli da smanjimo broj prijavljenih osoba na 0 dok se nam se razlika ne otplati, što smo i učinili. Kontaktirali smo predstavnika stanara koji je prijavu većeg broja stanara u kućanstvu opravdao sa time što nam jedna osoba često dolazi u posjetu. Apsurdno objašnjenje budući da nismo jedini kojima dolaze gosti, a gost koji dođe na ručak svaki drugi ili treći dan i popije čašu ili dvije vode ne troši isto kao i osoba koja živi u tom stanu. Predstavnika stanara smo također obavijestili da smo smanjili broj prijavljenih osoba na 0, što nije komentirao. I onda je, samo mjesec dana nakon tog razgovora, bez da nam išta o tome kaže, opet povećao broj prijavljenih osoba (ovaj puta na jedan član manje od stvarnog). Budući da zgrada planira uvesti vodomjere čak niti sa 0 prijavljenih stanara najvjerovatnije nećemo stići naplatiti razliku koju smo pretplatili. Opet smo vratili broj stanara u kućanstvu na 0, a u vodovodu su nam rekli da predstavnik stanara ima pravo staviti zabranu promjene sa naše strane (što još nije učinio). Ako dođe do toga kao mogućnost naplate razlike su nam preporučili tužbu protiv predstavnika stanara. Zanima me koje su naše pravne mogućnosti? Da li možemo (te ako da kakve su nam šanse) tužiti predstavnika stanara koji je namjerno krivo prijavio broj stanara u kućanstvu, i kasnije sabotirao naše pokušaje da nam se ta razlika barem djelomično vrati? Postoji li neka druga mogućnost naplate? Hvala unaprijed Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.