Hrlee objavljeno: 5. srpanj 2017. Dijeli objavljeno: 5. srpanj 2017. Unaprijed se ispricavam ako je krivi podforum, slobodno premjestite ako je. Dakle, bio sam u jednoj trgovini informaticke opreme koja ima i ''servis'' Dosao sam prosli tjedan u srijedu, ostavio laptop, kad zove covjek nakon 15 minuta: '' nema kolege, oprostite, zaboravio sam da je na godisnjem pa bi laptop bio tek gotov u utorak, pa ako zelite mozete ga donjet onda u ponedjeljak da ne cekate predugo''. I ja se vratio po laptop i covjek kaze '' donesite ga u ponedjeljak i odmah u utorak ce vam bit gotov '' U ponedjeljak donesem, na moje pitanje hoce li biti ''gotov'' u utorak dobivam odgovor: ''da ce biti u srijedu ili eventualno cetvrtak, ali bit ce u srijedu'', '' jer kolega mora to odvest/poslat u servis '' Znaci da nije njihov servis nego neki drugi servis s kojim oni ocito imaju neki poslovni dogovr u srijedu zovem, pitam kad ce bit gotov kaže, četvrtak ili petak, ali bit ce cetvrtak... sad ne znam dal me zavlače ili šta? Imam li pravo tražiti svoj laptop natrag ( popravljen ili nepopravljen ) do petka? Imam li pravo zatražiti račun od servisa ili samo račun od informatičke trgovine u koju sam laptop donio? Moraju li mi na moje pitanje koji je servis reće koji je to servis popravljao? Ima li neki zakonski rok u kojem laptop mora bit popravljen? [edit] moraju li mi na moj upit isporuciti dokumentaciju o tome što je i kako popravljano? imam li pravo uzeti laptop i odbiti platiti ( punu cijenu ili dio cijene ) zbog kašnjenja, tj. nepoštivanja njihove usmene riječi ( dogovora) ? Sve ovo je izvan garancije. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.