dirkdiggler objavljeno: 26. siječanj 2018. Dijeli objavljeno: 26. siječanj 2018. poštovani, ne znam da li sam na pravom mjestu otvorio topic,ispričavam se administratorima ako jesam,ali nisam nigdje uspio pronaći sličnu temu. Naime o čemu se radi...internet bankarstvom sam uplatio određeni iznos novaca na svoj supersport račun,kao i bezbroj puta dosada,ali ovaj put je nešto krenulo po krivu,corvuspay mi je poslao obavijest da je došlo do greške ali su mi sredstva svejedno skinuta sa tekućeg računa ali nikad nisu uplaćena na moj supersport račun. poslao sam mail njihovoj službi za korisnike gdje su me tražili da pošaljem screenshot stranice internet bankarstva gdje se vidi kad,gdje i kome su uplaćeni novci. idući dan su mi se javili i rekli da je greška došla kod tog servisa za online uplate corvuspaya i oni su im poslali podatke za povrat novca koji moraju tražiti od erste card cluba...dva dana im šaljem mailove zašto to toliko traje ako su mi sami napisali da je greška potvrđena a oni mi odgovaraju da nemaju povratnu informaciju od erste-a. nakon nekoliko uzastopnih upita. mene zanima da li ja mogu još nešto sam napraviti po tom pitanju,da li to mogu negdje prijaviti i ima li to ikakve koristi. imam svu konverzaciju putem maila spremljenu gdje se vidi da su sami rekli da je do greške došlo ali ne preuzimaju apsolutnu nikakvu odgovornost za to.i samo mi odgovaraju da se strpim. hvala unaprijed na odgovoru Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 26. siječanj 2018. Dijeli odgovoreno: 26. siječanj 2018. Replicirajte im da im dajete rok od 8 dana da riješe stvar ili ćete podnijeti kaznenu prijavu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
dirkdiggler odgovoreno: 26. siječanj 2018. Autor Dijeli odgovoreno: 26. siječanj 2018. Hvala na odgovoru, s obzirom da se to desilo prekjučer u srijedu, onda ću im sutra poslati mail da imaju vremena do četvrtka ili podižem kaznenu prijavu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
dirkdiggler odgovoreno: 30. siječanj 2018. Autor Dijeli odgovoreno: 30. siječanj 2018. Samo da javim da su mi još jučer uplatili novce na račun...al bez ikakve obavijesti ili pokušaja isprike...u svakom slučaju, hvala na pomoći Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Željac047 odgovoreno: 30. siječanj 2018. Dijeli odgovoreno: 30. siječanj 2018. Ma nek se oni nisu ispričali, bitno je da su Vam vratili Vaše novce, od isprike se ne živi... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 11. veljača 2018. Dijeli odgovoreno: 11. veljača 2018. , dirkdiggler je napisao: Samo da javim da su mi još jučer uplatili novce na račun...al bez ikakve obavijesti ili pokušaja isprike...u svakom slučaju, hvala na pomoći Bitno da je sve dobro završilo. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.