Jump to content

hitno-direktor u d.o.o.


andreaa

Preporučene objave

pozdrav svima!

 

imam jedno pitanje.

 

1)

naime, meni jedna bliska osoba otvara d.O.o. i mene zeli postaviti za direktora kompanije. ne bi primala placu, niti bi bila direktno zaposlena (nadam se da to moze) jer kompanija nebi imala zaposlenika. no, ja sam redoviti student na fakultetu i dobila sam informaciju da sa statusom direktora gubim studentska prava! i ostale pogodnosti studenta.

 

trazila sam u zakonu o trgovackim drustvima pomoc, ali nisam uspjela naci! da li mi itko molim vas moze pomoci!

___________

*edit

i da li trebam biti negdje zaposlena (imat ugovor o radu), jer nisam trenutno nigdje zaposlena

 

:-?

 

PS. drugo pitanje 2) da li se novac iz temeljnog kapitala moze koristiti za kupnju vrijednosnih papira (dionica) jer bi tvrtka sa svojim temeljnim kapitalom htjela raspolagati na taj nacin (kupnja, prodaja dionica)...

 

molim netkog tko zna odgovor na ova pitanja da mi odgovori...

 

hvala puno!

 

anderaa

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

pod 1) već imate puno diskusije (stariji topic-i) na ovu temu - ukratko, ako Vi ne radite (nebitno sto ste student), ako doo nema zaposlenih, ali ima direktora koji nije zaposlen i nigdje nije u radnom odnosu, po sili zakona ce se morati placati porezi i doprinosi za tu osobu te dobiva status zaposlenog djelatnika (mozda grijesim, neka me ostali isprave ako grijesim)

 

pod 2) firma mora biti registrirana za djelatnost koju navodite, te u tom slucaju nije upitna cinjenica koristenja novca za te namjene, makar to bio i novac iz temeljnog kapitala.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ok. hvala na odgovoru, iako mi je sad problem sto ce se placati doprinosi :(

 

da li je ikako to moguce izbjeci...?

_________

*edit