sasabcp objavljeno: 30. kolovoz 2017. Dijeli objavljeno: 30. kolovoz 2017. Pozdrav svima, Prije mjesec dana sam išao na ispit, platio parking kovanicama. Čekajući ispit vrijeme je isteklo. Putem SMS parkinga sam napravio produženje ali dobio sam poruku operatora da sustav ne radi. Imam screenshoot za taj čas. Uputio sam mail sa screnshootm i kratkim obješnjenjem da nije bilo moguće platiti parking zbog greške njihovog sustava na mail naveden na odresku kao i u predviđenom vremenskom roku.. Danas sam dobio uplatnicu za dnevnu kartu. Bio sam u Split-parkingu i tamo su mi rekli da oni to ne mogu stornirati, jer su dobili naputak da to ne rade, jer bi dnevno stornirali 90 takvih slučajeva. Bla-bla. Smatram da je krivica na njima, jer sam u dobroj vjeri pokušao plaćanje, nisam mogao napustiti ispitnu salu i da ta tvrtka mnogim građanima naplaćuje svoje propuste u sustavu. Šta napraviti. LP Sasa Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
drot13 odgovoreno: 30. kolovoz 2017. Dijeli odgovoreno: 30. kolovoz 2017. Po meni, formalno su oni u pravu. Da nije radio kompletan sustav naplate, onda kazna ne bi bila opravdana, ali nije radilo samo sms plaćanje. Ako ćeš ići do suda, tamo će se gledati samo to - je li parking bilo moguće platiti i je li plaćen. Bilo je moguće (na automatima), a plaćen nije. Međutim, da se radi o normalnoj firmi kojoj je stalo do svojih korisnika, takve situacije bi stornirali iz tih objektivnih razloga. Matrix i G-man 1 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sasabcp odgovoreno: 30. kolovoz 2017. Autor Dijeli odgovoreno: 30. kolovoz 2017. Nema šta , onda moram platit. Nije puno ali mi ide na živce. Platit ću dnevnu kartu, prije ću ipak poslat prigovor na njihovo povjerenstvo. Žao mi je jer objektivno nisam mogao otić sa ispita za platit parking .Hvala na savjetu Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 30. kolovoz 2017. Dijeli odgovoreno: 30. kolovoz 2017. prije 1 sat, sasabcp je napisao: Nema šta , onda moram platit. Nije puno ali mi ide na živce. Platit ću dnevnu kartu, prije ću ipak poslat prigovor na njihovo povjerenstvo. Žao mi je jer objektivno nisam mogao otić sa ispita za platit parking .Hvala na savjetu Ja se slažem s Vama, i potvrđujem da normalni koncesionari parkinga takve stvari uvažavaju, greška je njihova. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sasabcp odgovoreno: 31. kolovoz 2017. Autor Dijeli odgovoreno: 31. kolovoz 2017. U dva primjerka danas odnio , jedan su mi vratili ovjeren. Veli mi ona tamo u uredu da neće to prije mjesec dana. Trebali bi valjda odgovorit u 15 dana . Na računu piše da ga moram platit do danas, a stigao je jučer. Prijete ovrhama tako da ću danas ipak platit . kad stigne odgovor onda ću ih prijavit tržišnoj, ne mogu to napraviti dok ne ispunim i vremenski rok prigovora potrošača. 90 KN nije puno ali će mi bit gušt ako ih tržna okrpi sa 25.000 . Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.