hrvatin objavljeno: 1. ožujak 2018. Dijeli objavljeno: 1. ožujak 2018. Ravnatelj srednje škole me usmeno zadužio da položim stručni ispit za djelatnika u pismohrani ,ustrojim i vodim školsku arhivu koja je velikog obima jer je škola PRAVNA SLJEDNICA VIŠE USTANOVA , u mom ugovoru piše da sam administrativni radnik .Dal li treba napraviti aneks ugovora u kojem piše moje novo zaduženje i da li ja imam u skladu s tim zaduženjem pravo na dodatak na plaći , honorar ili većei koeficijent?? hrvatin - HVALA Pravilnik o djelokrugu rada tajnika te administrativno-tehničkim i pomoćnim poslovima koji se obavljaju u osnovnoj školi MINISTARSTVO ZNANOSTI, OBRAZOVANJA I SPORTA 713 Na temelju članaka 102. i 103. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (»Narodne novine«, broj: 87/2008., 86/2009., 92/2010., 105/2010. – ispr., 90/2011., 16/2012., 86/2012. i 94/2013.), ministar znanosti, obrazovanja i sporta donosi PRAVILNIK O DJELOKRUGU RADA TAJNIKA TE ADMINISTRATIVNO-TEHNIČKIM I POMOĆNIM POSLOVIMA KOJI SE OBAVLJAJU U OSNOVNOJ ŠKOLI Članak 1. (1) Ovim se Pravilnikom propisuje djelokrug rada tajnika te administrativno-tehnički i pomoćni poslovi koji se obavljaju u osnovnoj školi, popis poslova, broj izvršitelja i količina radnog vremena na tim poslovima. (2) Izrazi koji se koriste u ovom Pravilniku, a koji imaju rodno značenje, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, obuhvaćaju na jednak način i muški i ženski rod. Tajnik Članak 2. (1) Osnovna škola ima tajnika. (2) Tajnik osnovne škole obavlja sljedeće poslove: – normativno-pravne poslove (izrađuje normativne akte, ugovore, rješenja i odluke te prati i provodi propise), – kadrovske poslove (obavlja poslove vezane za zasnivanje i prestanak radnog odnosa, vodi evidencije radnika, vrši prijave i odjave radnika i članova njihovih obitelji nadležnima službama mirovinskog i zdravstvenog osiguranja, izrađuje rješenja o korištenju godišnjeg odmora radnika i o tome vodi kontrolu, vodi ostale evidencije radnika), – opće i administrativno-analitičke poslove (radi sa strankama, surađuje s tijelima upravljanja i radnim tijelima škole te s nadležnim ministarstvima, uredima državne uprave, jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave te Gradskim uredom za obrazovanje, kulturu i sport Grada Zagreba, – sudjeluje u pripremi sjednica i vodi dokumentaciju školskog odbora, – vodi evidenciju o radnom vremenu administrativno-tehničkih i pomoćnih radnika, – obavlja i dodatne poslove koji proizlaze iz programa, projekata i aktivnosti koji se financiraju iz proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, – obavlja i ostale administrativne poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada škole i drugih propisa. (3) Ako osnovna škola nema zaposlenog administrativnog referenta, tajnik obavlja i poslove iz članka 4., stavka 3. ovoga Pravilnika. Voditelj računovodstva Članak 3. (1) Osnovna škola ima voditelja računovodstva. (2) Voditelj računovodstva osnovne škole obavlja sljedeće poslove: – organizira i vodi računovodstvene i knjigovodstvene poslove u osnovnoj školi, – u suradnji s ravnateljem, izrađuje prijedlog financijskog plana po programima i izvorima financiranja te prati njihovo izvršavanje, – vodi poslovne knjige u skladu s propisima, – kontrolira obračune i isplate putnih naloga, – sastavlja godišnje i periodične financijske te statističke izvještaje, – priprema operativna izvješća i analize za školski odbor i ravnatelja škole te za jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, – priprema godišnji popis imovine, obveza i potraživanja, knjiži inventurne razlike i otpis vrijednosti, – surađuje s nadležnim ministarstvima, uredima državne uprave, jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, službama mirovinskog i zdravstvenog osiguranja, poreznim uredima, – usklađuje stanja s poslovnim partnerima, – obavlja poslove vezane uz uspostavu i razvoj sustava financijskog upravljanja i kontrole (FMC), – obavlja i dodatne računovodstvene, financijske i knjigovodstvene poslove koji proizlaze iz programa, projekata i aktivnosti koji se financiraju iz proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, – obavlja i ostale računovodstvene, financijske i knjigovodstvene poslove koji proizlaze iz godišnjega plana i programa rada škole i drugih propisa. (3) Ako osnovna škola nema zaposlenog računovodstvenog referenta, voditelj računovodstva obavlja i poslove iz članka 4., stavka 2. ovoga Pravilnika. Računovodstveni i administrativni referent Članak 4. (1) Osnovna škola s više od 800 učenika može zaposliti jednog administrativnog ili računovodstvenog referenta u punom radnom vremenu. (2) Računovodstveni referent obavlja sljedeće poslove: a. obračunava isplate i naknade plaća u skladu s posebnim propisima, b. obračunava isplate po ugovorima o djelu vanjskim suradnicima, c. obračunava isplate članovima povjerenstava, d. evidentira i izrađuje ulazne i izlazne fakture, e. radi blagajničke poslove te obavlja ostale poslove koji proizlaze iz godišnjega plana i programa rada škole i drugih propisa. (3) Administrativni referent obavlja sljedeće poslove: f. vodi evidenciju podataka o učenicima i priprema različite potvrde na temelju tih evidencija, g. obavlja poslove vezane uz obradu podataka u elektroničkim maticama, h. arhivira podatke o učenicima i radnicima, i. ažurira podatke o radnicima, j. izdaje javne isprave, k. obavlja poslove vezane uz unos podataka o radnicima u elektroničkim maticama (eMatica, CARNet, Registar zaposlenih u javnim službama), l. priprema podatke vezano uz vanjsko vrednovanje, m. prima, razvrstava, urudžbira, otprema i arhivira poštu te n. obavlja i druge poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada škole i drugih propisa. Spremačica Članak 5. (1) Osnovna škola zapošljava spremačicu za obavljanje poslova održavanja i čišćenja školskog prostora i opreme u punome radnom vremenu ako škola ima 600 m² unutarnjeg prostora. (2) Iznimno od odredbe iz stavka 1. ovoga članka, osnovna škola zapošljava spremačicu za obavljanje poslova održavanja i čišćenja školskog prostora i opreme u punome radnom vremenu ako škola ima 450 m² unutarnjeg prostora, a za grijanje koristi pojedinačne peći na kruta goriva ili loživo ulje ili se radi o školi za učenike s većim teškoćama u razvoju. (3) Ako je unutarnji prostor škole za 25% manji odnosno veći od propisanog u stavcima 1. i 2. ovoga članka, broj izvršitelja odnosno količina radnoga vremena utvrđuje se u odgovarajućem omjeru. (4) Poslovi održavanja i čišćenja jesu: – čišćenje i održavanje prilaza i ulaza u školu, školskih učionica, kabineta, radionica, sanitarnih čvorova, hodnika, stubišta, spavaonica, blagovaonice, školske sportske dvorane i drugih prostorija škole te školskog bazena i vanjskog okoliša, – čišćenje i održavanje vrata, namještaja, sagova, prozorskih i ostalih stakala, a prema potrebi spremač obavlja i poslove dežurstva i dostavljača te druge poslove koji proizlaze iz godišnjega plana i programa rada škole. Domar/ložač/školski majstor/vozač Članak 6. (1) Osnovna škola zapošljava domara/ložača/školskog majstora koji obavlja poslove u punome radnom vremenu ako škola ima do 3.000 m² unutarnjeg prostora. (2) Ako osnovna škola ima više od 3.000 m² unutarnjeg prostora, područne razredne odjele i posebne kotlovnice, ostvaruje pravo na zapošljavanje drugog radnika iz stavka 1. Ovoga članka s odgovarajućom količinom radnoga vremena, uz suglasnost Ministarstva. (3) Iznimno od odredbe stavka 1. ovoga članka, u školi za učenike s većim teškoćama u razvoju domar/ložač/školski majstor obavlja poslove u punome radnom vremenu ako škola ima 2.000 m² unutarnjeg prostora. (4) Domar/ložač/školski majstor rukovodi i brine o radu kotlovnica, toplinskih stanica i drugih uređaja grijanja, obavlja popravke, održava prilaz i ulaz u školu, poslove održavanja objekta škole i njezina okoliša, obavlja poslove dežurstva te druge poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada osnovne škole. (5) U osnovnoj školi koja posjeduje vlastito vozilo koje se koristi za prijevoz učenika, poslove vozača može obavljati zaposlenik iz stavka 1. ovoga članka ako mu se puno radno vrijeme umanji razmjerno vremenu provedenom na poslovima vozača. Kuharica Članak 7. (1) Osnovna škola zapošljava kuharicu koja obavlja poslove u punom radnom vremenu za pripremu najmanje 70 objeda u obliku toplog obroka odnosno za pripremu najmanje 270 mliječnih obroka dnevno. (2) Za broj obroka koji je za 25% veći odnosno manji od prethodno utvrđenoga broja, broj izvršitelja odnosno količina radnoga vremena utvrđuje se u odgovarajućem omjeru. (3) Kuharica obavlja poslove planiranja, preuzimanja namirnica, pripreme i podjele obroka, čišćenja i održavanja kuhinje te ostale poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada škole i drugih propisa. Članak 8. Osnovne škole su dužne uskladiti svoje opće akte s odredbama ovog Pravilnika najkasnije do 31. kolovoza 2014. godine. Članak 9. Ovaj Pravilnik stupa na snagu dan nakon objave u »Narodnim novinama«. Klasa: 011-01/14-02/00008 Urbroj: 533-25-14-0007 Zagreb, 19. ožujka 2014. Ministardr. sc. Željko Jovanović, v. r. Dio NN: Službeni Vrsta dokumenta: Pravilnik Izdanje: NN 40/2014 Broj dokumenta u izdanju: 713 Donositelj:Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta Datum tiskanog izdanja: 28.3.2014. Prikaz na čitavom ekranu Opći uvjeti korištenja Zaštita privatnosti © 2017. Narodne novine d.d., izrad Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
gala385 odgovoreno: 2. ožujak 2018. Dijeli odgovoreno: 2. ožujak 2018. Krivi Pravilnik ste stavili, za OŠ. Valjda ima za srednje. U OŠ je to obveza tajnika ako nema administrativnog referenta, dakle Vaša obveza po propisima. Smatram da nemate nikakav veći koeficijent radi toga. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 2. ožujak 2018. Dijeli odgovoreno: 2. ožujak 2018. I meni se to čini, to spada u djelokrug poslova administrativnih referenata, jedino se morate obučiti kako obavljati arhiviranje po zakonu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
hrvatin odgovoreno: 2. ožujak 2018. Autor Dijeli odgovoreno: 2. ožujak 2018. ISPRAVAK , ovo je pravilnik za srednje škole MINISTARSTVO ZNANOSTI, OBRAZOVANJA I ŠPORTA 35 Na temelju članaka 102. i 103. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (»Narodne novine« broj 87/08., 86/09., 92/10. i 105/10.- isp.) ministar znanosti, obrazovanja i športa donosi PRAVILNIK O DJELOKRUGU RADA TAJNIKA TE ADMINISTRATIVNO-TEHNIČKIM I POMOĆNIM POSLOVIMA KOJI SE OBAVLJAJU U SREDNJOŠKOLSKOJ USTANOVI Članak 1. (1) Ovim pravilnikom propisuje se djelokrug rada tajnika školske ustanove te administrativno-tehnički poslovi koji se obavljaju u srednjoj školi i učeničkom domu (u daljnjem tekstu: srednjoškolskoj ustanovi), popis poslova, broj izvršitelja te količina radnog vremena na tim poslovima. (2) Izrazi koji se koriste u ovom pravilniku, a koji imaju rodno značenje, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, obuhvaćaju na jednak način i muški i ženski rod. Tajnik Članak 2. (1) Srednjoškolska ustanova ima tajnika koji obavlja poslove u punome radnom vremenu. (2) Tajnik srednjoškolske ustanove obavlja sljedeće poslove: – izrađuje normativne akte, ugovore, rješenja, odluke – provodi i tumači pravne propise školske ustanove – poduzima potrebne radnje za upis podataka u sudski registar – obavlja poslove vezane uz zasnivanje radnih odnosa, evidencije radnika, prijave i odjave radnika i članova njihovih obitelji nadležnim službama mirovinskog i zdravstvenog osiguranja – koordinira i kontrolira rad tehničkog osoblja u suradnji s ravnateljem – sudjeluje u pripremi sjednica i vodi dokumentaciju za školski (domski) odbor – surađuje i dostavlja podatke nadležnom ministarstvu, uredima državne uprave jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave te Gradom Zagrebom – nabavlja pedagošku dokumentaciju i potrošni materijal – izrađuje plan godišnjih odmora – obavlja i ostale administrativne poslove kao i poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa školske ustanove. (3) Ako srednjoškolska ustanova, prema kriterijima, nema zaposlenoga administrativnog radnika, tajnik obavlja i sljedeće poslove: arhivira podatke o učenicima i zaposlenicima, izdaje potvrde, duplikate svjedodžbi i ovjerava dokumente o školovanju, obavlja poslove vezane uz obradu podataka u elektroničkim maticama (e-Matica, CARNET), priprema podatke za provođenje državne mature i nacionalnih ispita, poslove zaprimanja, razvrstavanja, urudžbiranja, otprema i arhivira poštu te obavlja ostale administrativne poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada srednjoškolske ustanove. Voditelj računovodstva Članak 3. (1) Srednjoškolska ustanova ima voditelja računovodstva koji obavlja poslove u punom radnom vremenu. (2) Voditelj računovodstva: – organizira i vodi računovodstvo srednjoškolske ustanove – izrađuje financijske planove po programima i izvorima financiranja te prati njihovo izvršenje – vodi poslovne knjige u skladu s propisima – sastavlja godišnje i periodične financijske te statističke izvještaje – priprema operativne izvještaje i analize za školski odbor i ravnatelja škole, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave te Grad Zagreb – priprema godišnji popis imovine, obveza i potraživanja, knjiži inventurne razlike i otpis vrijednosti – kontrolira obračune i isplate putnih naloga – surađuje s nadležnim ministarstvom, uredima državne uprave, jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave te Gradom Zagrebom, službama mirovinskog i zdravstvenog osiguranja, poreznim uredima, usklađuje stanja s poslovnim partnerima – obavlja i ostale računovodstvene, financijske i knjigovodstvene poslove, koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada srednjoškolske ustanove. (3) Ako srednjoškolska ustanova prema utvrđenim kriterijima ne zapošljava računovodstvenog radnika, voditelj računovodstva radi i obračun plaća, naknada plaća te drugih prava prema kolektivnim ugovorima i propisima vezanim uza zdravstveno i mirovinsko osiguranje, obračunava isplate po ugovorima o djelu vanjskim suradnicima, obračunava isplate članovima povjerenstava te obavlja ostale poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa srednjoškolske ustanove. Računovodstveni radnik Članak 4. (1) Srednjoškolska ustanova koja ima do 336 učenika i 50 zaposlenih radnika, a nema zaposlenoga administrativnog radnika, može zaposliti računovodstvenog radnika na pola radnog vremena. (2) Srednjoškolska ustanova s 337 do 600 učenika i 51 do 70 zaposlenih radnika, koja nema zaposlenoga administrativnog radnika, može zaposliti jednoga računovodstvenog radnika na puno radno vrijeme. (3) Srednjoškolska ustanova s više od 601 učenika i 71 zaposlenog radnika može zaposliti jednoga računovodstvenog radnika na puno radno vrijeme. (4) Učenički dom koji ima više od 80 učenika ili više od četiri odgojno-obrazovne skupine, koji nema zaposlenoga administrativnog radnika, može zaposliti jednoga računovodstvenog radnika na puno radno vrijeme. (5) Računovodstveni radnik radi obračun i isplatu plaća i ostalih naknada radnika, evidentira i izrađuje ulazne i izlazne fakture, radi blagajničke poslove te obavlja ostale financijske poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada srednjoškolske ustanove. Administrativni radnik Članak 5. (1) Srednjoškolska ustanova koja ima do 336 učenika i 50 zaposlenih radnika, a nema zaposlenoga računovodstvenog radnika, može zaposliti administrativnog radnika na pola radnog vremena. (2) Srednjoškolska ustanova s 337 do 600 učenika i 51 do 70 zaposlenih radnika, koja nema zaposlenog računovodstvenog radnika, može zaposliti jednoga administrativnog radnika na puno radno vrijeme. (3) Srednjoškolska ustanova s više od 601 učenika i 71 zaposlenim radnikom može zaposliti jednoga administrativnog radnika na puno radno vrijeme. (4) Učenički dom koji ima više od 80 učenika ili više od četiri odgojno-obrazovne skupine, a koji nema zaposlenoga računovodstvenog radnika, može zaposliti jednoga administrativnog radnika na puno radno vrijeme. (5) Srednjoškolska ustanova koja u svom sastavu ima učenički dom, može zaposliti jednoga administrativnog radnika na puno radno vrijeme. (6) Administrativni radnik vodi evidenciju podataka o učenicima i priprema različite potvrde na osnovi tih evidencija, obavlja poslove vezane uz obradu podataka u elektroničkim maticama, zaprima, razvrstava, urudžbira i otprema poštu te obavlja druge administrativne poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada školske ustanove. Članak 6. i nigdje se ne spominje radu pismohrani . Mene zanima obzirom da sam ja položila stručni ispit pred Povjerenstvom za zaštitu i obradu arhivskog i registraturnog gradiva , RH Ministarstvo kulture , Hrvatsko arhivsko vijeće 8.3.2017. da li meni treba pisati ŠKOLA napraviti aneks ugovoru o radu . Dakle , radim kao administrativni radnika - referent za učenička pitanja i kao djelatnik u pismohrani za zaštitu i obradu arhivskog i registraturnog gradiva to bi trebalo pisati u ugovoru o radu , a ne piše!! Imam li pravo na honorar ili veći koeficijent da li netko zna pravno objasniti , to su dva radna mjesta spojena u jedno bez odgovarajuće dokumentacije... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.