Jump to content

T-mobile, Garancija


Brko1122

Preporučene objave

Poštovani,

Znači situacija sljedeća 

Tablet kupljen u t-centru nakon 5 mj ne reagira na punjac odnesen u t-centar pod garancijom te prilikom preuzimanja djelatnik pregleda uredaj te mi da potvrdu o preuzimanju uredaja da nema ostecenja uredaj i to u roku 15 dana ce ga popravit. Nakon 14 dana uredaj se vraca sa servisa meme zovu u t-centar da dodem po uredaj kad uredaj razbijen duz cijelog ekrana crta razbijen ekran i to jako.Uz dodatnu napomenu da servis odbija popraviti uredaj jer je razbijen. Ja pokazem potvrdu da je predan cijel zovu djelatnicu koja je preuzela kaze da sjecam se moj potpis uredaj pregledan te nikakvih mehanickih ostecenja nije bilo. Pise se prigovor te se uredaj vraca na servis uz napomenu da je uredaj predan cijel za sta postoji i potvrda. Servis ponovo vraca uredaj te odbija popravak. Pisem prigovor tht-u oni odgovaraju da je naknadno utvrdeno puknuce ekrana ta se ograduju da je uredaj takav predan na servis. Na moje da imam potvrdu da je uredaj predan cijel oni odgovaraju da je servis naknadno ustanovio puknuce ekrana i da oni nisu istrazitelji kako je do puknuca doslo te odbijaju garanciju. Pisao sam u HAKOM pisao sam u Deutche telekom bazu pisao sam u Samsung Hrvatska znaci kakvi ovlasteni servisi postoje i scim se bave.

Molim za savjet kome se mogu vise obratiti s obzirom da je uredaj kupljen prego ugovora i uz sim karticu jel inam prava raskinuti ugovor i kako jer ovo je stvarno dno dna kako t-com posluje.

ispricavam se ako je kriva tema

hvala na bilo kakvom savjetu

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 12 sati , Ruby_Danderfluff je napisao:

Gdje je sve stalo? Vratili su Vam tablet i rekli da ga možete popraviti bez garancije, jer oni ne uvažavaju garanciju s obzirom da je navodno naknadno utvrđeno puknuće ekrana, i neka ga popravite o vlastitom trošku? Očekujete li još nekakav odgovor od T-Coma?

Nisu vratili tablet tablet je treci put poslan na servis ali su mi iz t-coma odgovorili da servis nece uvaziti garanciju jer je kvar uzrokovan mehanickim ostecenjem(navodim nije ga bilo prilikom predaje uredaja za sta imam i potvrdu t- centra)da se zalim drugostupanjskim prigovorom opet na istu adresu prigovori@t.ht.hr i od njih sam dobio odgovor copy paste prvog odgovora te mi kazu da ako se neslazem da se zalim opet i naravno opet na prigovori@t.ht.hr

Sa servisa su odgovorili da su oni primili razbijen tablet a t-com govori da s obzirom da je kvar uzrokovan mehanickim ostecenjem oni ne prihvacaju garanciju. Na moje da ostecenja nije bilo oni ignoriraju ocito jer ja neznam kako drugacije ovo nazvati. To traje od 29.10.2018 kad je tablet prvi put odnesen na servis. 

Dodatno mi odgovaraju da sam duzan platiti sve racune za ovaj period te ako se naknadno ustanovi odnosno donese rjesenje koje ce utvrditi neosnovano placanje da ce oni vratiti sredstva uplacena za ovaj period.

Stvarno ja sam u cudu da se ovako nesto moze dogadati pa stvarno smo mi ljudi u ovoj drzavi obicne ovce od kojih sve ove institucije mogu raditi sta zele i kako zele zakon je pisurija , prava su pisurija, sudstvo je smjeh razno razne udruge i inspekcije su reklama i to je to .....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija